Jednostavna nabava

Sanacijski radovi u prostorima Područne jedinice ministarstva i Centra za PSP Vukovarsko-srijemske županije na adresi Glagoljaška 27A, Vinkovci

Ispravak Troškovnika za predmet nabave: Sanacijski radovi u prostorima Područne jedinice Ministarstva i Centra za PSP Vukovarsko-srijemske županije na adresi Glagoljaška 27A, Vinkovci

Novi rok za dostavu ponuda: do 17. srpnja 2018. godine do 13.00 sati

Izvođenje građevinsko-obrtničkih i elektrotehničkih radova uređenja uredskih prostorija na adresi Bartula Kašića 2a u Osijeku
 
Rok za dostavu ponuda: do 20. srpnja 2018. godine do 13.00 sati

Dobava i isporuka majica za obilježavanje Dana pobjede i domovinske zahvalnosti, Dana hrvatskih branitelja i 23. obljetnice vojno – redarstvene operacije „Oluja“

Rok za dostavu ponuda: do 13. srpnja 2018. godine do 13.00 sati

Pružanje usluga provođenja natječaju za izradu idejnog, likovnog i urbanističko-arhitektonskog rješenja spomen obilježja

Sanacijski radovi u prostorima područne jedinice Ministarstva i Centra za PSP u Bjelovaru – ponovljeni postupak II.
  
Rok za dostavu ponuda: do 9. srpnja 2018. godine do 13.00 sati

Sanacijski radovi u prostorima Područne jedinice ministarstva i Centra za PSP u Bjelovaru - ponovljeni postupak

Sanacijski radovi u prostorima Područne jedinice ministarstva i Centra za PSP Vukovarsko-srijemske županije na adresi Glagoljaška 27A, Vinkovci
 
Rok za dostavu ponuda: 13. srpnja 2018. godine do 13.00 sati

Pružanje usluge stručnog nadzora nad izvođenjem radova uređenja i opremanja braniteljske prodavaonice na adresi Britanski trg 3 u Zagrebu
 

Rok za dostavu ponuda: 2. srpnja 2018. godine do 13.00 sati

Pružanje usluga provođenja natječaju za izradu idejnog, likovnog i urbanističko-arhitektonskog rješenja spomen obilježja

Rok za dostavu ponuda: 27. lipnja 2018. godine do 13.00 sati

Nabava i isporuka uredskog materijala: uredski i pisaći pribor i ostali uredski materijal - ponovljeni postupak

Rok za dostavu ponuda: 21. lipnja 2018. godine do 13.00 sati

Nabava i isporuka uredskog materijala - Uredski i pisaći pribor i ostali uredski materijal

Pružanje usluga liječenja hiperbaričnom oksigenacijom na području Grada Zagreba

Rok za dostavu ponuda: 19. lipnja 2018. godine do 13.00 sati

Sanacijski radovi u prostorima Područne jedinice ministarstva i Centra za PSP u Bjelovaru - ponovljeni postupak

Rok za dostavu ponuda: 14. lipnja 2018. godine do 13.00 sati

Sanacijski radovi u prostorima Područne jedinice ministarstva i Centra za PSP u Bjelovaru

Odluka o poništenju za postupak: Prilagodba obiteljske kuće za HRVI na adresi Frankopanska 20, Požega

Ispravak Troškovnika za predmet nabave: Nabava i isporuka uredskog materijala - Uredski i pisaći pribor i ostali uredski materijal

Rok za dostavu ponuda: 6. lipnja 2018. godine do 13.00 sati

Sanacijski radovi u prostorima Područne jedinice ministarstva i Centra za PSP u Bjelovaru

Rok za dostavu ponuda: 4. lipnja 2018. godine do 14.00 sati

Uredski i pisaći pribor i ostali uredski materijal

Rok za dostavu ponuda: 30. svibnja 2018. godine do 13.00 sati

Nabava i isporuka papira za ispis i kopiranje

Rok za dostavu ponuda: 30. svibnja 2018. godine do 13.00 sati

Ugostiteljske usluge za EU projekt "Promicanje društvenog poduzetništva hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata, organizacija civilnog društva i zadruga braniteljske i stradalničke populacije iz Domovinskog rata" - Zagreb, provedba radionice od 4. do 5. lipnja 2018. godine

Rok za dostavu ponuda: 24. svibnja 2018. godine do 13.00 sati

Prilagodba obiteljske kuće za HRVI na adresi Josipa Kozarca 10, Bistrinci

Rok za dostavu ponuda: 23. svibnja 2018. godine do 13.30 sati

Prilagodba obiteljske kuće za HRVI na adresi Branka Radićevića 41, Mirkovci

Rok za dostavu ponuda: 23. svibnja 2018. godine do 13.00 sati

Prilagodba obiteljske kuće za HRVI na adresi Stošićevo šetalište 55, Orahovica

Rok za dostavu ponuda: 23. svibnja 2018. godine do 10.:00 sati

Prilagodba obiteljske kuće za HRVI I. skupine na adresi Frankopanska 20, Požega

Krajnji rok za dostavu ponuda je 23. svibnja 2018. godine do 11.30 sati

Prilagodba stana za HRVI I. skupine na adresi Franje Račkog, Vrbovsko

Rok za dostavu ponuda: 23. svibnja 2018. godine do 10.00 sati

Prilagodba stana za HRVI I. skupine na adresi Antuna Šoljana 3, Zagreb

Rok za dostavu ponuda: 23. svibnja 2018. godine do 10:30 sati

Pružanje usluga autobusnog prijevoza za potrebe Ministarstva hrvatskih branitelja u 2018. godini

Rok za dostavu ponuda: 24. svibnja 2018. godine do 13.00 sati

Nabava i isporuka prijenosnih računala za potrebe Ministarstva hrvatskih branitelja
  
Rok za dostavu ponuda: 7. svibnja 2018. godine do 13.00 sati

Pružanje usluge redovnog periodičnog održavanja i interventnog servisa klimatizacijskih uređaja na objektima Ministarstva hrvatskih branitelja, Trg Nevenke Topalušić 1 i Park Stara Trešnjevka 4, Zagreb.

Rok za dostavu ponuda: 2. svibnja 2018. godine do 13.00 sati

Dobava i isporuka majica za obilježavanje 23. obljetnice Vojno-redarstvene operacije Bljesak

Rok za dostavu ponuda: 17. travnja 2018. godine do 10.00 sati

Ugostiteljske usluge za EU projekt „Promicanje društvenog poduzetništva hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata, organizacija civilnog društva i zadruga braniteljske i stradalničke populacije iz Domovinskog rata“ – Zagreb, provedba radionice od 12. do 13. travnja 2018. godine.
 
Rok za dostavu ponuda: 10. travnja 2018. godine do 13.00 sati

Nabava usluga razvoja i implementacije Registra povijesno značajnih osoba i Registra spomen obilježja vezanih za Domovinski  rat

Energetski pregledi i izdavanje energetskih certifikata za potrebe Službe za gospodarenje i praćenje namjenskog utroška sredstava

Rok za dostavu ponuda: 23. ožujka 2018. godine do 13.00 sati

Sanacija stana u Županji, na adresi Trg hrvatskih branitelja 3

Rok za dostavu ponuda: 13. ožujka 2018. godine do 13.00 sati

Nabava usluge razvoja i implementacije Registra povijesno značajnih osoba i Registra spomen obilježja vezanih za Domovinski rat

Rok za dostavu ponuda: 09. ožujka 2018. do 13.00 sati

Sanacija stana u Pitomači, na adresi Ljudevita Gaja 60

Rok za dostavu ponuda: 7. ožujka 2018. godine

Uređenje prostora Hrvatskog državnog arhiva na lokaciji Kerestinec za potrebe projekta „Digitalizacija arhivske dokumentacije iz Domovinskog rata“

Rok za dostavu ponuda: 28. veljače 2018. godine do 13.00 sati

Usluga najma šatora i popratne opreme za održavanje sajmova zadruga hrvatskih branitelja

Sanacija stana u Otočcu, na adresi trg popa Marka Mesića 2, II. kat

Rok za dostavu ponuda: 13. veljače 2018. godine do 13.30 sati

Sanacija stana u Samoboru, na adresi Janka Draškovića 35 

Rok za dostavu ponuda: 13. veljače 2018. godine do 13.00 sati

Ugostiteljske usluge za EU projekt „Promicanje društvenog poduzetništva hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata, organizacija civilnog društva i zadruga braniteljske i stradalničke populacije iz Domovinskog rata“ – Zagreb,  05. do 09. ožujka 2018. godine.
 
Rok za dostavu ponuda: 02. veljače 2018. do 15.00 sati

Ugostiteljske usluge za EU projekt „Promicanje društvenog poduzetništva hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata, organizacija civilnog društva i zadruga braniteljske i stradalničke populacije iz Domovinskog rata“ – Split,  26. veljače do 02. ožujka 2018. godine.
 

Rok za dostavu ponuda: 02. veljače 2018. do 15.00 sati

Nabava i isporuka jednog terenskog vozila za potrebe Uprave za zatočene i nestale
 

Rok za dostavu ponuda: 6. veljače 2018. godine do 13.00 sati

Usluga najma šatora i popratne opreme za održavanje sajmova zadruga hrvatskih branitelja
 
Rok za dostavu ponuda: 29. siječnja 2018. do 13.00 sati

Ugostiteljske usluge za EU projekt „Promicanje društvenog poduzetništva hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata, organizacija civilnog društva i zadruga braniteljske i stradalničke populacije iz Domovinskog rata“ – Rijeka,  25. veljače do 02. ožujka 2018. godine.

Ugostiteljske usluge za EU projekt „Promicanje društvenog poduzetništva hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata, organizacija civilnog društva i zadruga braniteljske i stradalničke populacije iz Domovinskog rata“ – Rijeka,  25. veljače do 02. ožujka 2018. godine.
 
Rok za dostavu ponuda: 12. siječnja 2018. do 13.00 sati

Ugostiteljske usluge za EU projekt „Promicanje društvenog poduzetništva hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata, organizacija civilnog društva i zadruga braniteljske i stradalničke populacije iz Domovinskog rata“ – Osijek, 11. do 16. veljače 2018. godine.
 

Rok za dostavu ponuda: 12. siječnja 2018. do 13.00 sati

Ugostiteljske usluge za EU projekt „Promicanje društvenog poduzetništva hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata, organizacija civilnog društva i zadruga braniteljske i stradalničke populacije iz Domovinskog rata“ – Zagreb, 28. siječnja do 02. veljače 2018. godine.
 

Rok za dostavu ponuda: 12. siječnja 2018. do 13.00 sati

Ugostiteljske usluge za EU projekt „Promicanje društvenog poduzetništva hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata, organizacija civilnog društva i zadruga braniteljske i stradalničke populacije iz Domovinskog rata“ – Split, 21. do 26. siječnja 2018. godine.
 

Rok za dostavu ponuda: 12. siječnja 2018. do 13.00 sati

Usluga čišćenja prostorija Ministarstva hrvatskih branitelja
 

Rok za dostavu ponuda: do 16. siječnja 2018. do 13.00 sati

Pružanje usluga obavljanja terenskih istraživanja cadaver psima

Rok za dostavu ponuda: 2. siječnja 2018. godine do 13.00 sati

Nadogradnja postojeće telefonske centrale Ministarstva hrvatskih branitelja s uslugom instalacije i stavljanja u funkciju
 
Rok za dostavu ponuda: 20. prosinca 2017. do 13.00 sati

Održavanje poslovnog objekta na adresi Trg Nevenke Topalušić 1 u Zagrebu
 

Rok za dostavu ponuda: do 15. prosinca 2017. do 13.00 sati

Ugostiteljske usluge za EU projekt „Promicanje društvenog poduzetništva hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata, organizacija civilnog društva i zadruga braniteljske i stradalničke populacije iz Domovinskog rata“ – Selce, 14. prosinca 2017. godine.
 

Rok za dostavu ponuda: 5. prosinca 2017. do 13.00 sati

Implementacija web servisa za razmjenu podataka između Ministarstva hrvatskih branitelja i tijela državne uprave
 

Rok za dostavu ponuda: 29. studenoga 2017. do 13.00 sati

Nabava i isporuka jednog terenskog vozila za potrebe Uprave za zatočene i nestale 

Rok za dostavu ponuda: 29. studenoga 2017. godine do 13.00 sati

Ugostiteljske usluge za EU projekt „Promicanje društvenog poduzetništva hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata, organizacija civilnog društva i zadruga braniteljske i stradalničke populacije iz Domovinskog rata“ – Opatija, 24. studenoga 2017. godine

Izvođenje radova obnove stolarije u prostorijama Povjerenstva za reviziju ocjena invalidnosti na Park Stara Trešnjevka 4
 

Rok za dostavu ponuda: 15. studeni 2017. godine

Odluka o poništenju postupka jednostavne nabave u predmetu nabave: Izvođenje radova obnove stolarije u prostorijama Povjerenstva za reviziju ocjena invalidnosti na Park Stara Trešnjevka 4

Ugostiteljske usluge za EU projekt „Promicanje društvenog poduzetništva hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata, organizacija civilnog društva i zadruga braniteljske i stradalničke populacije iz Domovinskog rata“ – Osijek, 7. prosinca 2017. godine
 
Rok za dostavu ponuda: 10. studenoga 2017. do 13.30 sati

Ugostiteljske usluge za EU projekt „Promicanje društvenog poduzetništva hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata, organizacija civilnog društva i zadruga braniteljske i stradalničke populacije iz Domovinskog rata“ – Zagreb, 1. prosinca 2017. godine
 

Rok za dostavu ponuda: 10. studenoga 2017. do 13.15 sati

Ugostiteljske usluge za EU projekt „Promicanje društvenog poduzetništva hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata, organizacija civilnog društva i zadruga braniteljske i stradalničke populacije iz Domovinskog rata“ – Opatija, 24. studenoga 2017. godine
 

Rok za dostavu ponuda: 10. studenoga 2017. do 13.00 sati

Ugostiteljske usluge za EU projekt „Promicanje društvenog poduzetništva hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata, organizacija civilnog društva i zadruga braniteljske i stradalničke populacije iz Domovinskog rata“
 

Rok za dostavu ponuda: 7. studenoga 2017. do 9.00 sati

Demontaža postojeće drvene stolarije i ugradnja nove staklene stijene vrata na ulazu u V. kat Ministarstva hrvatskih branitelja na adresi Trg Nevenke Topalušić 1, Zagreb (Kabinet ministra)
 

Rok za dostavu ponuda: 6. studenoga 2017. do 13.00 sati

Izvođenje radova obnove stolarije u prostorijama Povjerenstva za reviziju ocjena invalidnosti na Park Stara Trešnjevka 4
 

Rok za dostavu ponuda: 3. studeni 2017. godine

Demontaža postojeće drvene stolarije i ugradnja nove staklene stijene vrata na ulazu u V. kat Ministarstva hrvatskih branitelja na adresi Trg Nevenke Topalušić 1, Zagreb (Kabinet ministra)

Izrada, transport, montaža spomenika i postamenta te izrada, transport, montaža i opločenje za mjesto masovne grobnice žrtava iz Domovinskog rata "Dragović", Grad Pakrac, Požeško-slavonska županija
 
Rok za dostavu ponuda: 3. studenoga 2017. do 13.00 sati

Izvođenje građevinsko-obrtničkih radova za potrebe uređenja mjesta masovne grobnice žrtava iz Domovinskog rata "Dragović", Grad Pakrac, Požeško-slavonska županija
 

Rok za dostavu ponuda: 3. studenoga 2017. do 13.00 sati

Sanacija krova na arhivsko-skladišnom objektu Ministarstva hrvatskih branitelja u Jastrebarskom, na adresi Zrinski Frankopana bb, objekt broj 16
 

Rok za dostavu ponuda: 9. listopada 2017. godine

Demontaža postojeće drvene stolarije i ugradnja nove staklene stijene vrata na ulazu u V. kat Ministarstva hrvatskih branitelja na adresi Trg Nevenke Topalušić 1, Zagreb (Kabinet ministra)
 

Rok za dostavu ponuda: 5. listopada 2017. do 13.00 sati

Nabava šest sobnih bicikala i šest sprava za okretanje pedala u sjedećem položaju za potrebe provođenja kinezioloških programa
 
Rok za dostavu ponuda: 5. listopada 2017. godine

Pružanje usluga autobusnog prijevoza za potrebe Ministarstva hrvatskih branitelja u 2017. godini
 
Rok za dostavu ponuda: 11. rujna 2017. do 13.00 sati

Nabava opreme za digitalizaciju arhivskog gradiva za potrebe projekta „Digitalizacija arhivske dokumentacije iz Domovinskog rata“  
 

Rok za dostavu ponuda: 4. rujna 2017. do 13.00 sati            Troškovnik
           Ponudbeni list
           Kriterije bodovanja ponuda

Dobava i isporuka lampiona za obilježavanje dana Svih svetih i Dušnog dana 01. i 02. studenoga 2017. godine na grobovima smrtno stradalih hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata
 

Rok za dostavu ponuda: 31. kolovoza 2017. do 13.00 sati  

Izvođenje građevinsko-obrtničkih radova, krajoobraznih i elektroinstalacijskih radova I. faze uređenja spomen-obilježja hrvatskim braniteljima poginulim u VRO Bljesak u Okučanima, evidencijski broj 24/2017-BG

Rok za dostavu ponuda: 4. rujna 2017. do 13.00 sati  

Nabava računala i računale opreme za potrebe Doma hrvatskih veterana
 
Rok za dostavu ponuda: 17. kolovoza 2017. godine  

Izvođenje radova sanacije stana u Gradu Zadru, Ulica Stjepana Radića 25, suteren, površine 48,60 m²

Rok za dostavu ponuda: 2. kolovoza 2017. do 13.00 sati  

Izvođenje radova sanacije stana u Gradu Otočcu, Trg popa Marka Mesića 2, II. kat (oznaka stana: 55011651)

Rok za dostavu ponuda: 2. kolovoza 2017. do 13.00 sati  

Izvođenje radova sanacije stana u Gradu Zagrebu, Kolareva ulica 14, na VI. katu (oznaka stana: 55106703) 

Rok za dostavu ponuda: 2. kolovoza 2017. do 13.00 sati  

Dobava i isporuka majica za obilježavanje 22. obljetnice  Vojno-redarstvene operacije Oluja

Rok za dostavu ponuda: 20. srpnja 2017. do 10.00 sati
Zainteresirani gospodarski subjekti mogu sliku oglednog primjerka majice i skicu teksta za tisak zatražiti putem elektronske pošte na e-mail: javna.nabava@branitelji.hr.

Nabava računalne opreme za potrebe Ministarstva hrvatskih branitelja

Rok za dostavu ponuda: 21. srpnja 2017. godine
Odluka o poništenju postupka jednostavne nabave u predmetu nabave računalne opreme za potrebe Ministarstva hrvatskih branitelja  

Dobava i isporuka lampiona za potrebe obilježavanja dana Svih svetih i Dušnog dana

Rok za dostavu ponuda: 24. srpnja 2017. do 13.00 sati  

Odluka o poništenju postupka jednostavne nabave u predmetu nabave računalne opreme za potrebe Ministarstva hrvatskih branitelja  

Izrada, transport, montaža spomenika i postamenta te izrada, transport, montaža i opločenje za mjesto masovne grobnice žrtava iz Domovinskog rata „Strmačka“, Općina Cetingrad, Karlovačka županija  
Rok za dostavu ponuda: 26. lipnja 2017. godine do 13:30 sati
 
 

Izrada, transport, montaža spomenika i postamenta te izrada, transport, montaža i opločenje za mjesto masovne grobnice žrtava iz Domovinskog rata „Borovo“, Grad Vukovar, Vukovarsko-srijemska županija  
Rok za dostavu ponuda: 26. lipnja 2017. godine do 13:00 sati.

 

Izvođenje građevinsko-obrtničkih radova za potrebe uređenja mjesta masovne grobnice „Strmačka“, Općina Cetingrad, Karlovačka županija
 
Rok za dostavu ponuda: 26. lipnja 2017. godine u 13:30 sati  

Izvođenje građevinsko-obrtničkih radova za potrebe uređenja mjesta masovne grobnice „Borovo“, Grad Vukovar, Vukovarsko-srijemska županija
 
Rok za dostavu ponuda: 26. lipnja 2017. godine u 13:00 sati.  

Konzultantske usluge u upravljanju projektom za EU projekt „Jačanje kapaciteta stručnjaka koji pružaju psihosocijalnu skrb za branitelje i stradalnike Domovinskog rata – faza 1“
 
Rok za dostavu ponuda: 20. lipnja 2017. godine do 13:00 sati  

Konzultantske usluge za EU projekt „Kampanje za osvještavanje javnosti i informiranje o provedbi mjera aktivne politike zapošljavanja i socijalnog uključivanja – faza 1"

Rok za dostavu ponuda: 09. lipnja 2017. do 13.00 sati  

Nabava pisača i multifunkcijskih uređaja za potrebe Ministarstva hrvatskih branitelja

Rok za dostavu ponuda: 09. lipnja 2017. godine do 13:00 sati
   

Nabava računalne opreme za potrebe Ministarstva hrvatskih branitelja

Rok za dostavu ponuda: 09. lipnja 2017. godine do 13:00 sati  
Konzultantske usluge za EU projekt „Uspostava Veteranskih centara u Republici Hrvatskoj“.
 

Rok za dostavu ponuda: 31. svibnja 2017. godine do 13:00 sati.  

Promidžbeni materijal za EU projekt „Jačanje kapaciteta stručnjaka koji pružaju psihosocijalnu skrb za branitelje i stradalnike Domovinskog rata – faza 1“

Rok za dostavu ponuda: 29. svibnja 2017. do 13.00 sati Ostalu dokumentaciju koja je potrebna za izradu ponude, zainteresirani gospodarski subjekti mogu zatražiti putem elektronske pošte na e-mail: javna.nabava@branitelji.hr

 

Izrada projektne dokumentacije i nadzor nad građenjem spomen obilježja mjesta masovne grobnice žrtava iz Drugog svjetskog rata i poslijeratnog razdoblja „Dabin Vrh“, mjesto Boričevac, Općina Donji Lapac

Rok za dostavu ponuda: 17 svibnja 2017. godine do 13:00 sati.  

Nabava usluge popravaka i servisa klima uređaja na objektima Ministarstva hrvatskih branitelja, Trg Nevenke Topalušić 1 i Park Stara Trešnjevka 4, Zagreb.
 
 
Rok za dostavu ponuda: 05. svibnja 2017.godine do 13 sati  

Obavljanje usluga sistematskih pregleda zaposlenih državnih službenika i namještenika Ministarstva hrvatskih branitelja
 
Rok za dostavu ponuda: 3. svibnja 2017. do 13.00 sati  

Konzultantske usluge u upravljanju projektom za EU projekt „Promicanje društvenog poduzetništva hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata, organizacija civilnog društva i zadruga braniteljske i stradalničke populacije

Rok za dostavu ponuda: 26. travnja 2017. godine do 13:00 sati  

Nabava promidžbenog materijala za EU projekt „Promicanje društvenog poduzetništva hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata, organizacija civilnog društva i zadruga braniteljske i stradalničke populacije“
 
Rok za dostavu ponuda: 28. travnja 2017. do 13.00 sati Ostalu dokumentaciju koja je potrebna za izradu ponude, zainteresirani gospodarski subjekti mogu zatražiti putem elektronske pošte na e-mail: javna.nabava@branitelji.hr
 

Tisak publikacije Demografska i socioekonomska obilježja hrvatskih branitelja.
 
Rok za dostavu ponuda:
19. travnja 2017. do 13.00 sati  

Konzultantske usluge za EU projekt „Integrirani informacijski sustav Ministarstva hrvatskih branitelja“

Rok za dostavu ponuda: 14. travnja 2017. godine do 13,00 sati  

Konzultantske usluge u upravljanju projektom za EU projekt „Program psihosocijalnog osnaživanja hrvatskih branitelja i stradalnika Domovinskog rata  - Faza 1“
 
Rok za dostavu ponuda: 21. ožujka 2017. godine do 13:00 sati.  

Izrada idejnog, glavnog i izvedbenog projekta za uređenje braniteljske prodavaonice na adresi Britanski trg 3 u Zagrebu

Rok za dostavu ponuda: 17. ožujka 2017. godine do 13:00 sati  

Nabava šuškavaca za potrebe Ministarstva hrvatskih branitelja s izradom idejnog rješenja te dostavom na adresu Trg Nevenke Topalušić 1 u Zagrebu

Rok za dostavu ponuda: 15. ožujka 2017. godine do 09:00 sati  
Ostalu dokumentaciju koja je potrebna za izradu ponude, zainteresirani gospodarski subjekti mogu zatražiti putem elektronske pošte na e-mail: javna.nabava@branitelji.hr.
 

Nabava službenih iskaznica za potrebe Sektora za psihosocijalnu, zdravstvenu i savjetodavnu pomoć Ministarstva hrvatskih branitelja s izradom idejnog rješenja te dostavom na adresu Trg Nevenke Topalušić 1 u Zagrebu
 
Rok za dostavu ponuda: 07. ožujka 2017. godine do 09:00 sati  
Ostalu dokumentaciju koja je potrebna za izradu ponude, zainteresirani gospodarski subjekti mogu zatražiti putem elektronske pošte na e-mail: javna.nabava@branitelji.hr.

 

Nabava posjetnica i protokolarnih mapa za potrebe Ministarstva hrvatskih branitelja s izradom idejnog rješenja te dostavom na adresu Trg Nevenke Topalušić 1 u Zagrebu.
 
Rok za dostavu ponuda: 07. ožujka 2017. godine do 09:00 sati  
Ostalu dokumentaciju koja je potrebna za izradu ponude, zainteresirani gospodarski subjekti mogu zatražiti putem elektronske pošte na e-mail: javna.nabava@branitelji.hr.
 

Nabava računalne opreme
 
Rok za dostavu ponuda: 07. veljače 2017. godine Ostalu dokumentaciju koja je potrebna za izradu ponude, zainteresirani gospodarski subjekti mogu zatražiti putem elektronske pošte na e-mail: javna.nabava@branitelji.hr
 

Poziv za dostavu ponuda za čišćenje prostorija Doma hrvatskih veterana, Ulica Marije Terezije 5 u Lipiku.

Rok za dostavu ponuda: 02. veljače 2017. godine do 11:00 sati  

Nabava prijenosnog računala, projektora i platna za projektor
 
Rok za dostavu ponuda: 25. siječnja 2017.
Ostalu dokumentaciju koja je potrebna za izradu ponude, zainteresirani gospodarski subjekti mogu zatražiti putem elektronske pošte na e-mail: javna.nabava@branitelji.hr
 

Pružanje usluge vještačenja sigurnosne uporabe osobnog automobila marke Opel Insignia CDTI AT6 s ugrađenim prilagodbama

 
Rok za dostavu ponuda: 23. siječnja 2017. godine do 13:00 sati.  

Nabava prijenosnog računala i pisača u boji i odgovarajućih 5 spremnika s bojom  
 
Rok za dostavu ponuda: 19. siječnja 2017. Ostalu dokumentaciju koja je potrebna za izradu ponude, zainteresirani gospodarski subjekti mogu zatražiti putem elektronske pošte na e-mail: javna.nabava@branitelji.hr
 

Pružanje usluge vještačenja sigurnosne uporabe osobnog automobila marke Opel Insignia CDTI AT6 s ugrađenim prilagodbama 
 
Rok za dostavu ponuda: 17. siječnja 2017. godine do 13:00 sati. 

Nabava robe i usluga za promidžbeni materijal (dizajn, izrada grafičke pripreme, kupnja gotovih proizvoda, tisak i distribucija) za EU projekt „Program psihosocijalnog osnaživanja hrvatskih branitelja i stradalnika Domovinskog rata – faza 1“ i ostale EU projekte Ministarstva hrvatskih branitelja u 2017. godini, kako slijedi: 
GRUPA I, GRUPA II i GRUPA III.

Rok za dostavu ponuda: 04. siječnja 2017.
Ostalu dokumentaciju koja je potrebna za izradu ponude zainteresirani gospodarski subjekti mogu zatražiti putem elektronske pošte na e-mail: javna.nabava@branitelji.hr