Postupci jednostavne nabave koji su u tijeku
Uređenje prostora Ministarstva unutarnjih poslova na lokaciji Donji Miholjac za potrebe provedbe projekta „Digitalizacija arhivskog gradiva iz Domovinskog rata“
Rok za dostavu ponuda: 18. lipnja 2019. godine do 13.00 sati
Održavanje poslovnih objekata Ministarstva hrvatskih branitelja na adresama Trg Nevenke Topalušić 1 i Park Stara Trešnjevka 4 u Zagrebu
Rok za dostavu ponuda: 28. prosinca 2018. godine do 13.00 sati
Nabava i ugradnja prilagodbi u osobne automobile HRVI 100% I. skupine
Rok za dostavu ponuda: do 20. prosinca 2018. godine do 12.00 sati
Izrada, transport, montaža spomenika i postamenta te izrada, transport, montaža i opločenje za mjesto masovne grobnice žrtava iz Domovinskog rata „Mala Solina“, Grad Glina, Sisačko-moslavačka županija
Rok za dostavu ponuda: 11. prosinca 2018. godine do 13.00 sati
Izvođenje građevinsko-obrtničkih radova za potrebe uređenja mjesta masovne grobnice žrtava iz Domovinskog rata „Mala Solina“, Grad Glina, Sisačko-moslavačka županija
Rok za dostavu ponuda: 11. prosinca 2018. godine do 13.00 sati
Sanacija stana u vlasništvu Ministarstva hrvatskih branitelja u Slavonskom Brodu na adresi Naselje Andrije Hebranga blok VIII, ulaz 29, prizemlje
Rok za dostavu ponuda: 21. studeni 2018. godine do 11.00 sati
Sanacija stana u vlasništvu Ministarstva hrvatskih branitelja u Slavonskom Brodu na adresi Naselje Andrije Hebranga blok VIII, ulaz 34, prizemlje
Rok za dostavu ponuda: 21. studeni 2018. godine do 10.00 sati
- Upit za dostavu ponuda
- Ponudbeni list
- Troškovnik
- Kriteriji bodovanja ponuda
- Odluka o poništenju postupka jednostavne nabave
Sanacijski radovi na stanu u Benkovcu, Ulica knezova Šubića Bribirskih 17b, I. kat.
Rok za dostavu ponuda: do 20. studenoga 2018. godine do 13.00 sati
Sanacija stana u Karlovcu, Ulica kralja Zvonimira 16, razizemlje
Prilagodba stana za potrebe kretanja 100 % HRVI u Velikoj Gorici – ponovljeni postupak
Rok za dostavu ponuda: 6. studenoga 2018. godine do 13.00 sati
- Upit za dostavu ponuda
- Ponudbeni list
- Troškovnik
- Kriteriji bodovanja ponuda
- Tlocrt - postojeće stanje
- Tlocrt - novo stanje
- Tlocrt - detalj A
Odluka o poništenju za postupak „Prilagodba stana za potrebe kretanja 100 % HRVI u Velikoj Gorici, Ivana Mažuranića 27, prizemlje"
Sanacija stana u Slavonskom Brodu, Naselje Andrije Hebranga blok VIII, ulaz 34, prizemlje
Sanacija stana u Slavonskom Brodu, Naselje Andrije Hebranga blok VIII, ulaz 29, prizemlje
Izvođenje građevinsko-obrtničkih radova rekonstrukcije spomen-obilježja mjesta masovne grobnice žrtava iz Domovinskog rata "Ovčara"
Rok za dostavu ponuda: 9. listopada 2018. godine u 13:00 sati.
Sanacija stana u vlasništvu Ministarstva hrvatskih branitelja u Slavonskom Brodu na adresi Naselje Andrije Hebranga blok VIII, ulaz 34, prizemlje
Rok za dostavu ponuda: 1. listopada 2018. godine
Sanacija stana u vlasništvu Ministarstva hrvatskih branitelja u Slavonskom Brodu na adresi Naselje Andrije Hebranga blok VIII, ulaz 29, prizemlje
Rok za dostavu ponuda: 1. listopada 2018. godine
Odluka o poništenju za postupak „Sanacija stana u Benkovcu, Knezova Šubića Bribirskih 17b"
Prilagodba stana za potrebe kretanja 100 % HRVI u Velikoj Gorici
Rok za dostavu ponuda: 27. rujna. godine do 12.00 sati
- Upit za dostavu ponuda
- Ponudbeni list
- Troškovnik
- Kriteriji bodovanja ponuda
- Tlocrt - postojeće stanje
- Tlocrt - novo stanje
- Tlocrt - detalj A
Prilagodba kuće za kretanje 100 % HRVI u Požegi – ponovljeni postupak
Rok za dostavu ponuda: 27. rujna. godine do 11.00 sati
- Upit za dostavu ponuda
- Ponudbeni list
- Troškovnik
- Kriteriji bodovanja ponuda
- Tlocrt – postojeće stanje
- Tlocrt – novo stanje
Sanacija stana u Koprivnici, Miroslava Krleže 62, suteren"
Rok za dostavu ponuda: 26. rujna. godine do 13.00 sati
Nabava lunch paketa za hrvatske branitelje i članove njihovih obitelji, hodočasnike na 26. Hodočašću Hrvatske vojske, policije i hrvatskih branitelja u Svetište Majke Božje Bistričke u Mariji Bistrici dana 7. listopada 2018. godine.
Rok za dostavu ponuda: 14. rujna do 13.00 sati
Ispravak Troškovnika za predmet nabave: "Sanacija stana u Benkovcu, Kneza Šubića Bribirskih 17b"
Novi rok za dostavu ponuda: 12. rujna 2018. godine do 11.00 sati
Ispravak Troškovnika za predmet nabave: "Sanacija stana u Trogiru, Put gradine 90 – ponovljeni postupak".
Novi rok za dostavu ponuda 12. rujna 2018. godine do 13.00 sati
Sanacija stana u Benkovcu, Kneza Šubića Bribirskih 17b
Rok za dostavu ponuda: 11. rujna. godine do 11.00 sati
Sanacija stana u Trogiru, Put gradine 90 – ponovljeni postupak
Rok za dostavu ponuda: 11. rujna. godine do 13.00 sati
Nabava klima uređaja
Rok za dostavu ponuda: 10. rujna 2018. godine do 13.00 sati
Vodič „Provedba mjera novog zakona o hrvatskim braniteljima i članovima njihovih obitelji“ i video materijal sa Simpozija stručnjaka koji pružaju skrb hrvatskim braniteljima i stradalnicima Domovinskog rata za EU projekte „Jačanje kapaciteta stručnjaka koji pružaju psihosocijalnu skrb za hrvatske branitelje i stradalnike domovinskog rata – faza 1“ i „Stručno usavršavanje djelatnika Ministarstva hrvatskih branitelja“
Rok za dostavu ponuda: 24. kolovoza 2018. godine do 13.00 sati
- Poziv za dostavnu ponuda
- Prilog I_Troškovnik - Grupa I
- Prilog II_Troškovnik - Grupa II
- Prilog III_Troškovnik - Grupa III
Odluka o poništenju za postupak: Sanacija stana u Trogiru, Put gradine 90
Sanacija stana u Trogiru, Put gradine 90.
Rok za dostavu ponuda: 10. kolovoza 2018. godine do 11.00 sati
Sanacijski radovi na obiteljskoj kući na adresi Krešimira Baranovića 30, Sisak
Rok za dostavu ponuda: 2. kolovoza 2018. godine do 13.00 sati
Ispravak Troškovnika za predmet nabave: Sanacijski radovi u prostorima Područne jedinice ministarstva i Centra za PSP Vukovarsko-srijemske županije na adresi Glagoljaška 27A, Vinkovci - ponovljeni postupak
Pružanje usluga stručne pomoći Naručitelju za odabir pružatelja usluga za izradu Studije izvodivosti s analizom troškova i koristi (CBA) za EU projekt “Uspostava veteranskih centara u RH“ te stručne pomoći u postupku izvršenja ugovora
Rok za dostavu ponuda: do 27. srpnja 2018. godine do 13.00 sati
Sanacijski radovi u prostorima Područne jedinice ministarstva i Centra za PSP Vukovarsko-srijemske županije na adresi Glagoljaška 27A, Vinkovci - ponovljeni postupak
Rok za dostavu ponuda: 30. srpnja 2018. godine do 13.00 sati
Pružanje zaštitarskih usluga tjelesne zaštite osoba i imovine u prostoru javne ustanove Dom hrvatskih veterana u Lipiku, Ulica Marije Terezije 5
Rok za dostavu ponuda: do 30. srpnja 2018. godine do 13.00 sati
Dobava i isporuka lampiona za obilježavanje dana Svih svetih i Dušnog dana 1. i 2. studenoga 2018. godine na grobovima smrtno stradalih hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata
Rok za dostavu ponuda: do 31. srpnja 2018. godine do 13.00 sati
Sanacijski radovi u prostorima Područne jedinice ministarstva i Centra za PSP Vukovarsko-srijemske županije na adresi Glagoljaška 27A, Vinkovci
Ispravak Troškovnika za predmet nabave: Sanacijski radovi u prostorima Područne jedinice Ministarstva i Centra za PSP Vukovarsko-srijemske županije na adresi Glagoljaška 27A, Vinkovci
Novi rok za dostavu ponuda: do 17. srpnja 2018. godine do 13.00 sati
Izvođenje građevinsko-obrtničkih i elektrotehničkih radova uređenja uredskih prostorija na adresi Bartula Kašića 2a u Osijeku
Rok za dostavu ponuda: do 20. srpnja 2018. godine do 13.00 sati
Dobava i isporuka majica za obilježavanje Dana pobjede i domovinske zahvalnosti, Dana hrvatskih branitelja i 23. obljetnice vojno – redarstvene operacije „Oluja“
Rok za dostavu ponuda: do 13. srpnja 2018. godine do 13.00 sati
- Upit za dostavu ponuda
- Ponudbeni list
- Troškovnik
- Prilog 1
- Prilog 2
- Prilog 3
- Kriteriji bodovanja ponuda
Pružanje usluga provođenja natječaju za izradu idejnog, likovnog i urbanističko-arhitektonskog rješenja spomen obilježja
Sanacijski radovi u prostorima područne jedinice Ministarstva i Centra za PSP u Bjelovaru – ponovljeni postupak II.
Rok za dostavu ponuda: do 9. srpnja 2018. godine do 13.00 sati
Sanacijski radovi u prostorima Područne jedinice ministarstva i Centra za PSP u Bjelovaru - ponovljeni postupak
Sanacijski radovi u prostorima Područne jedinice ministarstva i Centra za PSP Vukovarsko-srijemske županije na adresi Glagoljaška 27A, Vinkovci
Rok za dostavu ponuda: 13. srpnja 2018. godine do 13.00 sati
Pružanje usluge stručnog nadzora nad izvođenjem radova uređenja i opremanja braniteljske prodavaonice na adresi Britanski trg 3 u Zagrebu
Rok za dostavu ponuda: 2. srpnja 2018. godine do 13.00 sati
Pružanje usluga provođenja natječaju za izradu idejnog, likovnog i urbanističko-arhitektonskog rješenja spomen obilježja
Rok za dostavu ponuda: 27. lipnja 2018. godine do 13.00 sati
Nabava i isporuka uredskog materijala: uredski i pisaći pribor i ostali uredski materijal - ponovljeni postupak
Rok za dostavu ponuda: 21. lipnja 2018. godine do 13.00 sati
- Upit za dostavu ponuda
- Ponudbeni list
- Prilog I - troškovnik
- Prilog II - popis dostavnih mjesta
- Kriterij bodovanja ponuda
Nabava i isporuka uredskog materijala - Uredski i pisaći pribor i ostali uredski materijal
Pružanje usluga liječenja hiperbaričnom oksigenacijom na području Grada Zagreba
Rok za dostavu ponuda: 19. lipnja 2018. godine do 13.00 sati
Sanacijski radovi u prostorima Područne jedinice ministarstva i Centra za PSP u Bjelovaru - ponovljeni postupak
Rok za dostavu ponuda: 14. lipnja 2018. godine do 13.00 sati
Sanacijski radovi u prostorima Područne jedinice ministarstva i Centra za PSP u Bjelovaru
Odluka o poništenju za postupak: Prilagodba obiteljske kuće za HRVI na adresi Frankopanska 20, Požega
Ispravak Troškovnika za predmet nabave: Nabava i isporuka uredskog materijala - Uredski i pisaći pribor i ostali uredski materijal
Rok za dostavu ponuda: 6. lipnja 2018. godine do 13.00 sati
- Prilog I_Troškovnik - 1
- Objašnjenje Troškovnika - Uredski i pisaći pribor i ostali uredski materijal
Sanacijski radovi u prostorima Područne jedinice ministarstva i Centra za PSP u Bjelovaru
Rok za dostavu ponuda: 4. lipnja 2018. godine do 14.00 sati
Uredski i pisaći pribor i ostali uredski materijal
Rok za dostavu ponuda: 30. svibnja 2018. godine do 13.00 sati
- Upit za dostavu ponuda
- Ponudbeni list
- Prilog I - Troškovnik
- Prilog II - Popis dostavnih mjesta
- Kriterij bodovanja ponude
Nabava i isporuka papira za ispis i kopiranje
Rok za dostavu ponuda: 30. svibnja 2018. godine do 13.00 sati
- Upit za dostavu ponuda
- Ponudbeni list
- Prilog I - Troškovnik
- Prilog II - Popis dostavnih mjesta
- Kriteriji bodovanja ponude
Ugostiteljske usluge za EU projekt "Promicanje društvenog poduzetništva hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata, organizacija civilnog društva i zadruga braniteljske i stradalničke populacije iz Domovinskog rata" - Zagreb, provedba radionice od 4. do 5. lipnja 2018. godine
Rok za dostavu ponuda: 24. svibnja 2018. godine do 13.00 sati
Prilagodba obiteljske kuće za HRVI na adresi Josipa Kozarca 10, Bistrinci
Rok za dostavu ponuda: 23. svibnja 2018. godine do 13.30 sati
- Upit za dostavu ponuda
- Kriterij bodovanja
- Ponudbeni list
- Troškovnik / Tehnička specifikacija
- Tlocrt - postojeće stanje
- Tlocrt - novo stanje
Prilagodba obiteljske kuće za HRVI na adresi Branka Radićevića 41, Mirkovci
Rok za dostavu ponuda: 23. svibnja 2018. godine do 13.00 sati
- Upit za dostavu ponuda
- Kriterij bodovanja
- Ponudbeni list
- Troškovnik / Tehnička specifikacija
- Tlocrt - postojeće stanje
- Tlocrt - novo stanje
Prilagodba obiteljske kuće za HRVI na adresi Stošićevo šetalište 55, Orahovica
Rok za dostavu ponuda: 23. svibnja 2018. godine do 10.:00 sati
- Upit za dostavu ponuda
- Kriterij bodovanja
- Ponudbeni list
- Troškovnik / Tehnička specifikacija
- Tlocrt - postojeće stanje
- Tlocrt - novo stanje
Prilagodba obiteljske kuće za HRVI I. skupine na adresi Frankopanska 20, Požega
Krajnji rok za dostavu ponuda je 23. svibnja 2018. godine do 11.30 sati
- Upit za dostavu ponuda
- Ponudbeni list
- Kriterij bodovanja
- Troškovnik / Tehnička specifikacija
- Tlocrt - postojeće stanje
- Tlocrt - novo stanje
Prilagodba stana za HRVI I. skupine na adresi Franje Račkog, Vrbovsko
Rok za dostavu ponuda: 23. svibnja 2018. godine do 10.00 sati
Prilagodba stana za HRVI I. skupine na adresi Antuna Šoljana 3, Zagreb
Rok za dostavu ponuda: 23. svibnja 2018. godine do 10:30 sati
Pružanje usluga autobusnog prijevoza za potrebe Ministarstva hrvatskih branitelja u 2018. godini
Rok za dostavu ponuda: 24. svibnja 2018. godine do 13.00 sati
Nabava i isporuka prijenosnih računala za potrebe Ministarstva hrvatskih branitelja
Rok za dostavu ponuda: 7. svibnja 2018. godine do 13.00 sati
Pružanje usluge redovnog periodičnog održavanja i interventnog servisa klimatizacijskih uređaja na objektima Ministarstva hrvatskih branitelja, Trg Nevenke Topalušić 1 i Park Stara Trešnjevka 4, Zagreb.
Rok za dostavu ponuda: 2. svibnja 2018. godine do 13.00 sati
Dobava i isporuka majica za obilježavanje 23. obljetnice Vojno-redarstvene operacije Bljesak
Rok za dostavu ponuda: 17. travnja 2018. godine do 10.00 sati
- Upit za dostavu ponuda
- Ponudbeni list
- Kriteriji bodovanja ponuda
- Prilog 1
- Prilog 2
- Prilog 3
- Prilog 4
- Slika
Ugostiteljske usluge za EU projekt „Promicanje društvenog poduzetništva hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata, organizacija civilnog društva i zadruga braniteljske i stradalničke populacije iz Domovinskog rata“ – Zagreb, provedba radionice od 12. do 13. travnja 2018. godine.
Rok za dostavu ponuda: 10. travnja 2018. godine do 13.00 sati
Nabava usluga razvoja i implementacije Registra povijesno značajnih osoba i Registra spomen obilježja vezanih za Domovinski rat
Energetski pregledi i izdavanje energetskih certifikata za potrebe Službe za gospodarenje i praćenje namjenskog utroška sredstava
Rok za dostavu ponuda: 23. ožujka 2018. godine do 13.00 sati
Sanacija stana u Županji, na adresi Trg hrvatskih branitelja 3
Rok za dostavu ponuda: 13. ožujka 2018. godine do 13.00 sati
Nabava usluge razvoja i implementacije Registra povijesno značajnih osoba i Registra spomen obilježja vezanih za Domovinski rat
Rok za dostavu ponuda: 09. ožujka 2018. do 13.00 sati
Sanacija stana u Pitomači, na adresi Ljudevita Gaja 60
Rok za dostavu ponuda: 7. ožujka 2018. godine
Uređenje prostora Hrvatskog državnog arhiva na lokaciji Kerestinec za potrebe projekta „Digitalizacija arhivske dokumentacije iz Domovinskog rata“
Rok za dostavu ponuda: 28. veljače 2018. godine do 13.00 sati
Usluga najma šatora i popratne opreme za održavanje sajmova zadruga hrvatskih branitelja
Sanacija stana u Otočcu, na adresi trg popa Marka Mesića 2, II. kat
Rok za dostavu ponuda: 13. veljače 2018. godine do 13.30 sati
Sanacija stana u Samoboru, na adresi Janka Draškovića 35
Rok za dostavu ponuda: 13. veljače 2018. godine do 13.00 sati
Ugostiteljske usluge za EU projekt „Promicanje društvenog poduzetništva hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata, organizacija civilnog društva i zadruga braniteljske i stradalničke populacije iz Domovinskog rata“ – Zagreb, 05. do 09. ožujka 2018. godine.
Rok za dostavu ponuda: 02. veljače 2018. do 15.00 sati
Ugostiteljske usluge za EU projekt „Promicanje društvenog poduzetništva hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata, organizacija civilnog društva i zadruga braniteljske i stradalničke populacije iz Domovinskog rata“ – Split, 26. veljače do 02. ožujka 2018. godine.
Rok za dostavu ponuda: 02. veljače 2018. do 15.00 sati
Nabava i isporuka jednog terenskog vozila za potrebe Uprave za zatočene i nestale
Rok za dostavu ponuda: 6. veljače 2018. godine do 13.00 sati
Usluga najma šatora i popratne opreme za održavanje sajmova zadruga hrvatskih branitelja
Rok za dostavu ponuda: 29. siječnja 2018. do 13.00 sati
Ugostiteljske usluge za EU projekt „Promicanje društvenog poduzetništva hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata, organizacija civilnog društva i zadruga braniteljske i stradalničke populacije iz Domovinskog rata“ – Rijeka, 25. veljače do 02. ožujka 2018. godine.
Ugostiteljske usluge za EU projekt „Promicanje društvenog poduzetništva hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata, organizacija civilnog društva i zadruga braniteljske i stradalničke populacije iz Domovinskog rata“ – Rijeka, 25. veljače do 02. ožujka 2018. godine.
Rok za dostavu ponuda: 12. siječnja 2018. do 13.00 sati
Ugostiteljske usluge za EU projekt „Promicanje društvenog poduzetništva hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata, organizacija civilnog društva i zadruga braniteljske i stradalničke populacije iz Domovinskog rata“ – Osijek, 11. do 16. veljače 2018. godine.
Rok za dostavu ponuda: 12. siječnja 2018. do 13.00 sati
Ugostiteljske usluge za EU projekt „Promicanje društvenog poduzetništva hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata, organizacija civilnog društva i zadruga braniteljske i stradalničke populacije iz Domovinskog rata“ – Zagreb, 28. siječnja do 02. veljače 2018. godine.
Rok za dostavu ponuda: 12. siječnja 2018. do 13.00 sati
Ugostiteljske usluge za EU projekt „Promicanje društvenog poduzetništva hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata, organizacija civilnog društva i zadruga braniteljske i stradalničke populacije iz Domovinskog rata“ – Split, 21. do 26. siječnja 2018. godine.
Rok za dostavu ponuda: 12. siječnja 2018. do 13.00 sati
Usluga čišćenja prostorija Ministarstva hrvatskih branitelja
Rok za dostavu ponuda: do 16. siječnja 2018. do 13.00 sati
- Poziv za dostavu ponuda
- Troškovnik - Trg Nevenke Topalušić
- Troškovnik - Park Stara Trešnjevka
- Troškovnik - Jastrebarsko
Pružanje usluga obavljanja terenskih istraživanja cadaver psima
Rok za dostavu ponuda: 2. siječnja 2018. godine do 13.00 sati
Nadogradnja postojeće telefonske centrale Ministarstva hrvatskih branitelja s uslugom instalacije i stavljanja u funkciju
Rok za dostavu ponuda: 20. prosinca 2017. do 13.00 sati
Održavanje poslovnog objekta na adresi Trg Nevenke Topalušić 1 u Zagrebu
Rok za dostavu ponuda: do 15. prosinca 2017. do 13.00 sati
Ugostiteljske usluge za EU projekt „Promicanje društvenog poduzetništva hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata, organizacija civilnog društva i zadruga braniteljske i stradalničke populacije iz Domovinskog rata“ – Selce, 14. prosinca 2017. godine.
Rok za dostavu ponuda: 5. prosinca 2017. do 13.00 sati
Implementacija web servisa za razmjenu podataka između Ministarstva hrvatskih branitelja i tijela državne uprave
Rok za dostavu ponuda: 29. studenoga 2017. do 13.00 sati
Nabava i isporuka jednog terenskog vozila za potrebe Uprave za zatočene i nestale
Rok za dostavu ponuda: 29. studenoga 2017. godine do 13.00 sati
Ugostiteljske usluge za EU projekt „Promicanje društvenog poduzetništva hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata, organizacija civilnog društva i zadruga braniteljske i stradalničke populacije iz Domovinskog rata“ – Opatija, 24. studenoga 2017. godine
Izvođenje radova obnove stolarije u prostorijama Povjerenstva za reviziju ocjena invalidnosti na Park Stara Trešnjevka 4
Rok za dostavu ponuda: 15. studeni 2017. godine
Odluka o poništenju postupka jednostavne nabave u predmetu nabave: Izvođenje radova obnove stolarije u prostorijama Povjerenstva za reviziju ocjena invalidnosti na Park Stara Trešnjevka 4
Ugostiteljske usluge za EU projekt „Promicanje društvenog poduzetništva hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata, organizacija civilnog društva i zadruga braniteljske i stradalničke populacije iz Domovinskog rata“ – Osijek, 7. prosinca 2017. godine
Rok za dostavu ponuda: 10. studenoga 2017. do 13.30 sati
Ugostiteljske usluge za EU projekt „Promicanje društvenog poduzetništva hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata, organizacija civilnog društva i zadruga braniteljske i stradalničke populacije iz Domovinskog rata“ – Zagreb, 1. prosinca 2017. godine
Rok za dostavu ponuda: 10. studenoga 2017. do 13.15 sati
Ugostiteljske usluge za EU projekt „Promicanje društvenog poduzetništva hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata, organizacija civilnog društva i zadruga braniteljske i stradalničke populacije iz Domovinskog rata“ – Opatija, 24. studenoga 2017. godine
Rok za dostavu ponuda: 10. studenoga 2017. do 13.00 sati
Ugostiteljske usluge za EU projekt „Promicanje društvenog poduzetništva hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata, organizacija civilnog društva i zadruga braniteljske i stradalničke populacije iz Domovinskog rata“
Rok za dostavu ponuda: 7. studenoga 2017. do 9.00 sati
Demontaža postojeće drvene stolarije i ugradnja nove staklene stijene vrata na ulazu u V. kat Ministarstva hrvatskih branitelja na adresi Trg Nevenke Topalušić 1, Zagreb (Kabinet ministra)
Rok za dostavu ponuda: 6. studenoga 2017. do 13.00 sati
Izvođenje radova obnove stolarije u prostorijama Povjerenstva za reviziju ocjena invalidnosti na Park Stara Trešnjevka 4
Rok za dostavu ponuda: 3. studeni 2017. godine
Demontaža postojeće drvene stolarije i ugradnja nove staklene stijene vrata na ulazu u V. kat Ministarstva hrvatskih branitelja na adresi Trg Nevenke Topalušić 1, Zagreb (Kabinet ministra)
Izrada, transport, montaža spomenika i postamenta te izrada, transport, montaža i opločenje za mjesto masovne grobnice žrtava iz Domovinskog rata "Dragović", Grad Pakrac, Požeško-slavonska županija
Rok za dostavu ponuda: 3. studenoga 2017. do 13.00 sati
Izvođenje građevinsko-obrtničkih radova za potrebe uređenja mjesta masovne grobnice žrtava iz Domovinskog rata "Dragović", Grad Pakrac, Požeško-slavonska županija
Rok za dostavu ponuda: 3. studenoga 2017. do 13.00 sati
Sanacija krova na arhivsko-skladišnom objektu Ministarstva hrvatskih branitelja u Jastrebarskom, na adresi Zrinski Frankopana bb, objekt broj 16
Rok za dostavu ponuda: 9. listopada 2017. godine
Demontaža postojeće drvene stolarije i ugradnja nove staklene stijene vrata na ulazu u V. kat Ministarstva hrvatskih branitelja na adresi Trg Nevenke Topalušić 1, Zagreb (Kabinet ministra)
Rok za dostavu ponuda: 5. listopada 2017. do 13.00 sati
Nabava šest sobnih bicikala i šest sprava za okretanje pedala u sjedećem položaju za potrebe provođenja kinezioloških programa
Rok za dostavu ponuda: 5. listopada 2017. godine
Pružanje usluga autobusnog prijevoza za potrebe Ministarstva hrvatskih branitelja u 2017. godini
Rok za dostavu ponuda: 11. rujna 2017. do 13.00 sati
Nabava opreme za digitalizaciju arhivskog gradiva za potrebe projekta „Digitalizacija arhivske dokumentacije iz Domovinskog rata“
Rok za dostavu ponuda: 4. rujna 2017. do 13.00 sati
- Poziv za dostavu ponuda koji sadržava:
Ponudbeni list
Kriterije bodovanja ponuda
Dobava i isporuka lampiona za obilježavanje dana Svih svetih i Dušnog dana 01. i 02. studenoga 2017. godine na grobovima smrtno stradalih hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata
Rok za dostavu ponuda: 31. kolovoza 2017. do 13.00 sati
Izvođenje građevinsko-obrtničkih radova, krajoobraznih i elektroinstalacijskih radova I. faze uređenja spomen-obilježja hrvatskim braniteljima poginulim u VRO Bljesak u Okučanima, evidencijski broj 24/2017-BG
Rok za dostavu ponuda: 4. rujna 2017. do 13.00 sati
Nabava računala i računale opreme za potrebe Doma hrvatskih veterana
Rok za dostavu ponuda: 17. kolovoza 2017. godine
Izvođenje radova sanacije stana u Gradu Zadru, Ulica Stjepana Radića 25, suteren, površine 48,60 m²
Rok za dostavu ponuda: 2. kolovoza 2017. do 13.00 sati
Izvođenje radova sanacije stana u Gradu Otočcu, Trg popa Marka Mesića 2, II. kat (oznaka stana: 55011651)
Rok za dostavu ponuda: 2. kolovoza 2017. do 13.00 sati
Izvođenje radova sanacije stana u Gradu Zagrebu, Kolareva ulica 14, na VI. katu (oznaka stana: 55106703)
Rok za dostavu ponuda: 2. kolovoza 2017. do 13.00 sati
Dobava i isporuka majica za obilježavanje 22. obljetnice Vojno-redarstvene operacije Oluja
Rok za dostavu ponuda: 20. srpnja 2017. do 10.00 sati
Zainteresirani gospodarski subjekti mogu sliku oglednog primjerka majice i skicu teksta za tisak zatražiti putem elektronske pošte na e-mail: javna.nabava@branitelji.hr.
Nabava računalne opreme za potrebe Ministarstva hrvatskih branitelja
Rok za dostavu ponuda: 21. srpnja 2017. godine
Odluka o poništenju postupka jednostavne nabave u predmetu nabave računalne opreme za potrebe Ministarstva hrvatskih branitelja
Dobava i isporuka lampiona za potrebe obilježavanja dana Svih svetih i Dušnog dana
Rok za dostavu ponuda: 24. srpnja 2017. do 13.00 sati
- Upit za dostavu ponuda
- Troškovnik / tehnička specifikacija
- Kriteriji bodovanja
- Ponudbeni list
- Prilog ponudbenom listu
- Ponudbeni list za zajednicu gospodarskih subjekata
- Odluka o poništenju postupka jednostavne nabave
Odluka o poništenju postupka jednostavne nabave u predmetu nabave računalne opreme za potrebe Ministarstva hrvatskih branitelja
Izrada, transport, montaža spomenika i postamenta te izrada, transport, montaža i opločenje za mjesto masovne grobnice žrtava iz Domovinskog rata „Strmačka“, Općina Cetingrad, Karlovačka županija
Rok za dostavu ponuda: 26. lipnja 2017. godine do 13:30 sati
Izrada, transport, montaža spomenika i postamenta te izrada, transport, montaža i opločenje za mjesto masovne grobnice žrtava iz Domovinskog rata „Borovo“, Grad Vukovar, Vukovarsko-srijemska županija
Rok za dostavu ponuda: 26. lipnja 2017. godine do 13:00 sati.
Izvođenje građevinsko-obrtničkih radova za potrebe uređenja mjesta masovne grobnice „Strmačka“, Općina Cetingrad, Karlovačka županija
Rok za dostavu ponuda: 26. lipnja 2017. godine u 13:30 sati
Izvođenje građevinsko-obrtničkih radova za potrebe uređenja mjesta masovne grobnice „Borovo“, Grad Vukovar, Vukovarsko-srijemska županija
Rok za dostavu ponuda: 26. lipnja 2017. godine u 13:00 sati.
Konzultantske usluge u upravljanju projektom za EU projekt „Jačanje kapaciteta stručnjaka koji pružaju psihosocijalnu skrb za branitelje i stradalnike Domovinskog rata – faza 1“
Rok za dostavu ponuda: 20. lipnja 2017. godine do 13:00 sati
Konzultantske usluge za EU projekt „Kampanje za osvještavanje javnosti i informiranje o provedbi mjera aktivne politike zapošljavanja i socijalnog uključivanja – faza 1"
Rok za dostavu ponuda: 09. lipnja 2017. do 13.00 sati
Nabava pisača i multifunkcijskih uređaja za potrebe Ministarstva hrvatskih branitelja
Rok za dostavu ponuda: 09. lipnja 2017. godine do 13:00 sati
- Poziv za dostavu ponuda
- Ponudbeni list
- Kriteriji bodovanja ponuda
- Troškovnik/Tehničke specifikacije 1
- Troškovnik/Tehničke specifikacije 2
- Troškovnik/Tehničke specifikacije 3
- Troškovnik/Tehničke specifikacije 4
Nabava računalne opreme za potrebe Ministarstva hrvatskih branitelja
Rok za dostavu ponuda: 09. lipnja 2017. godine do 13:00 sati
Konzultantske usluge za EU projekt „Uspostava Veteranskih centara u Republici Hrvatskoj“.
Rok za dostavu ponuda: 31. svibnja 2017. godine do 13:00 sati.
Promidžbeni materijal za EU projekt „Jačanje kapaciteta stručnjaka koji pružaju psihosocijalnu skrb za branitelje i stradalnike Domovinskog rata – faza 1“
Rok za dostavu ponuda: 29. svibnja 2017. do 13.00 sati
- Poziv za dostavu ponuda
- Troškovnik /Tehnička specifikacija
- Ponudbeni list
- Kriteriji bodovanja ponuda
Izrada projektne dokumentacije i nadzor nad građenjem spomen obilježja mjesta masovne grobnice žrtava iz Drugog svjetskog rata i poslijeratnog razdoblja „Dabin Vrh“, mjesto Boričevac, Općina Donji Lapac
Rok za dostavu ponuda: 17 svibnja 2017. godine do 13:00 sati.
Nabava usluge popravaka i servisa klima uređaja na objektima Ministarstva hrvatskih branitelja, Trg Nevenke Topalušić 1 i Park Stara Trešnjevka 4, Zagreb.
Rok za dostavu ponuda: 05. svibnja 2017.godine do 13 sati
Obavljanje usluga sistematskih pregleda zaposlenih državnih službenika i namještenika Ministarstva hrvatskih branitelja
Rok za dostavu ponuda: 3. svibnja 2017. do 13.00 sati
Konzultantske usluge u upravljanju projektom za EU projekt „Promicanje društvenog poduzetništva hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata, organizacija civilnog društva i zadruga braniteljske i stradalničke populacije
Rok za dostavu ponuda: 26. travnja 2017. godine do 13:00 sati
Nabava promidžbenog materijala za EU projekt „Promicanje društvenog poduzetništva hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata, organizacija civilnog društva i zadruga braniteljske i stradalničke populacije“
Rok za dostavu ponuda: 28. travnja 2017. do 13.00 sati Ostalu dokumentaciju koja je potrebna za izradu ponude, zainteresirani gospodarski subjekti mogu zatražiti putem elektronske pošte na e-mail: javna.nabava@branitelji.hr
Tisak publikacije Demografska i socioekonomska obilježja hrvatskih branitelja.
Rok za dostavu ponuda: 19. travnja 2017. do 13.00 sati
Konzultantske usluge za EU projekt „Integrirani informacijski sustav Ministarstva hrvatskih branitelja“
Rok za dostavu ponuda: 14. travnja 2017. godine do 13,00 sati
Konzultantske usluge u upravljanju projektom za EU projekt „Program psihosocijalnog osnaživanja hrvatskih branitelja i stradalnika Domovinskog rata - Faza 1“
Rok za dostavu ponuda: 21. ožujka 2017. godine do 13:00 sati.
Izrada idejnog, glavnog i izvedbenog projekta za uređenje braniteljske prodavaonice na adresi Britanski trg 3 u Zagrebu
Rok za dostavu ponuda: 17. ožujka 2017. godine do 13:00 sati
Nabava šuškavaca za potrebe Ministarstva hrvatskih branitelja s izradom idejnog rješenja te dostavom na adresu Trg Nevenke Topalušić 1 u Zagrebu
Rok za dostavu ponuda: 15. ožujka 2017. godine do 09:00 sati
Ostalu dokumentaciju koja je potrebna za izradu ponude, zainteresirani gospodarski subjekti mogu zatražiti putem elektronske pošte na e-mail: javna.nabava@branitelji.hr.
Nabava službenih iskaznica za potrebe Sektora za psihosocijalnu, zdravstvenu i savjetodavnu pomoć Ministarstva hrvatskih branitelja s izradom idejnog rješenja te dostavom na adresu Trg Nevenke Topalušić 1 u Zagrebu
Rok za dostavu ponuda: 07. ožujka 2017. godine do 09:00 sati
Ostalu dokumentaciju koja je potrebna za izradu ponude, zainteresirani gospodarski subjekti mogu zatražiti putem elektronske pošte na e-mail: javna.nabava@branitelji.hr.
Nabava posjetnica i protokolarnih mapa za potrebe Ministarstva hrvatskih branitelja s izradom idejnog rješenja te dostavom na adresu Trg Nevenke Topalušić 1 u Zagrebu.
Rok za dostavu ponuda: 07. ožujka 2017. godine do 09:00 sati
Ostalu dokumentaciju koja je potrebna za izradu ponude, zainteresirani gospodarski subjekti mogu zatražiti putem elektronske pošte na e-mail: javna.nabava@branitelji.hr.
Nabava računalne opreme
Rok za dostavu ponuda: 07. veljače 2017. godine Ostalu dokumentaciju koja je potrebna za izradu ponude, zainteresirani gospodarski subjekti mogu zatražiti putem elektronske pošte na e-mail: javna.nabava@branitelji.hr
Poziv za dostavu ponuda za čišćenje prostorija Doma hrvatskih veterana, Ulica Marije Terezije 5 u Lipiku.
Rok za dostavu ponuda: 02. veljače 2017. godine do 11:00 sati
Nabava prijenosnog računala, projektora i platna za projektor
Rok za dostavu ponuda: 25. siječnja 2017.
Ostalu dokumentaciju koja je potrebna za izradu ponude, zainteresirani gospodarski subjekti mogu zatražiti putem elektronske pošte na e-mail: javna.nabava@branitelji.hr
Pružanje usluge vještačenja sigurnosne uporabe osobnog automobila marke Opel Insignia CDTI AT6 s ugrađenim prilagodbama
Rok za dostavu ponuda: 23. siječnja 2017. godine do 13:00 sati.
Nabava prijenosnog računala i pisača u boji i odgovarajućih 5 spremnika s bojom
Rok za dostavu ponuda: 19. siječnja 2017. Ostalu dokumentaciju koja je potrebna za izradu ponude, zainteresirani gospodarski subjekti mogu zatražiti putem elektronske pošte na e-mail: javna.nabava@branitelji.hr
Pružanje usluge vještačenja sigurnosne uporabe osobnog automobila marke Opel Insignia CDTI AT6 s ugrađenim prilagodbama
Rok za dostavu ponuda: 17. siječnja 2017. godine do 13:00 sati.
Nabava robe i usluga za promidžbeni materijal (dizajn, izrada grafičke pripreme, kupnja gotovih proizvoda, tisak i distribucija) za EU projekt „Program psihosocijalnog osnaživanja hrvatskih branitelja i stradalnika Domovinskog rata – faza 1“ i ostale EU projekte Ministarstva hrvatskih branitelja u 2017. godini, kako slijedi:
GRUPA I, GRUPA II i GRUPA III.
Rok za dostavu ponuda: 04. siječnja 2017.
- Poziv za dostavu ponuda
- Troškovnik
- Ponudbeni list Grupa I
- Ponudbeni list Grupa II
- Ponudbeni list Grupa III
- Kriterij bodovanja ponuda
Ostalu dokumentaciju koja je potrebna za izradu ponude zainteresirani gospodarski subjekti mogu zatražiti putem elektronske pošte na e-mail: javna.nabava@branitelji.hr