Uređenje prostora Ministarstva unutarnjih poslova na lokaciji Donji Miholjac za potrebe provedbe projekta „Digitalizacija arhivskog gradiva iz Domovinskog rata“
Rok za dostavu ponuda: 18. lipnja 2019. godine do 13.00 sati
Održavanje poslovnih objekata Ministarstva hrvatskih branitelja na adresama Trg Nevenke Topalušić 1 i Park Stara Trešnjevka 4 u Zagrebu
Rok za dostavu ponuda: 28. prosinca 2018. godine do 13.00 sati
Nabava i ugradnja prilagodbi u osobne automobile HRVI 100% I. skupine
Rok za dostavu ponuda: do 20. prosinca 2018. godine do 12.00 sati
Izrada, transport, montaža spomenika i postamenta te izrada, transport, montaža i opločenje za mjesto masovne grobnice žrtava iz Domovinskog rata „Mala Solina“, Grad Glina, Sisačko-moslavačka županija
Rok za dostavu ponuda: 11. prosinca 2018. godine do 13.00 sati
Izvođenje građevinsko-obrtničkih radova za potrebe uređenja mjesta masovne grobnice žrtava iz Domovinskog rata „Mala Solina“, Grad Glina, Sisačko-moslavačka županija
Rok za dostavu ponuda: 11. prosinca 2018. godine do 13.00 sati
Sanacija stana u vlasništvu Ministarstva hrvatskih branitelja u Slavonskom Brodu na adresi Naselje Andrije Hebranga blok VIII, ulaz 29, prizemlje
Rok za dostavu ponuda: 21. studeni 2018. godine do 11.00 sati
Sanacija stana u vlasništvu Ministarstva hrvatskih branitelja u Slavonskom Brodu na adresi Naselje Andrije Hebranga blok VIII, ulaz 34, prizemlje
Rok za dostavu ponuda: 21. studeni 2018. godine do 10.00 sati
Sanacijski radovi na stanu u Benkovcu, Ulica knezova Šubića Bribirskih 17b, I. kat.
Rok za dostavu ponuda: do 20. studenoga 2018. godine do 13.00 sati
Sanacija stana u Karlovcu, Ulica kralja Zvonimira 16, razizemlje
Prilagodba stana za potrebe kretanja 100 % HRVI u Velikoj Gorici – ponovljeni postupak
Rok za dostavu ponuda: 6. studenoga 2018. godine do 13.00 sati
Odluka o poništenju za postupak „Prilagodba stana za potrebe kretanja 100 % HRVI u Velikoj Gorici, Ivana Mažuranića 27, prizemlje"
Sanacija stana u Slavonskom Brodu, Naselje Andrije Hebranga blok VIII, ulaz 34, prizemlje
Sanacija stana u Slavonskom Brodu, Naselje Andrije Hebranga blok VIII, ulaz 29, prizemlje
Izvođenje građevinsko-obrtničkih radova rekonstrukcije spomen-obilježja mjesta masovne grobnice žrtava iz Domovinskog rata "Ovčara"
Rok za dostavu ponuda: 9. listopada 2018. godine u 13:00 sati.
Sanacija stana u vlasništvu Ministarstva hrvatskih branitelja u Slavonskom Brodu na adresi Naselje Andrije Hebranga blok VIII, ulaz 34, prizemlje
Rok za dostavu ponuda: 1. listopada 2018. godine
Sanacija stana u vlasništvu Ministarstva hrvatskih branitelja u Slavonskom Brodu na adresi Naselje Andrije Hebranga blok VIII, ulaz 29, prizemlje
Rok za dostavu ponuda: 1. listopada 2018. godine
Odluka o poništenju za postupak „Sanacija stana u Benkovcu, Knezova Šubića Bribirskih 17b"
Prilagodba stana za potrebe kretanja 100 % HRVI u Velikoj Gorici
Rok za dostavu ponuda: 27. rujna. godine do 12.00 sati
Prilagodba kuće za kretanje 100 % HRVI u Požegi – ponovljeni postupak
Rok za dostavu ponuda: 27. rujna. godine do 11.00 sati
Sanacija stana u Koprivnici, Miroslava Krleže 62, suteren"
Rok za dostavu ponuda: 26. rujna. godine do 13.00 sati
Nabava lunch paketa za hrvatske branitelje i članove njihovih obitelji, hodočasnike na 26. Hodočašću Hrvatske vojske, policije i hrvatskih branitelja u Svetište Majke Božje Bistričke u Mariji Bistrici dana 7. listopada 2018. godine.
Rok za dostavu ponuda: 14. rujna do 13.00 sati
Ispravak Troškovnika za predmet nabave: "Sanacija stana u Benkovcu, Kneza Šubića Bribirskih 17b"
Novi rok za dostavu ponuda: 12. rujna 2018. godine do 11.00 sati
Ispravak Troškovnika za predmet nabave: "Sanacija stana u Trogiru, Put gradine 90 – ponovljeni postupak".
Novi rok za dostavu ponuda 12. rujna 2018. godine do 13.00 sati
Sanacija stana u Benkovcu, Kneza Šubića Bribirskih 17b
Rok za dostavu ponuda: 11. rujna. godine do 11.00 sati
Sanacija stana u Trogiru, Put gradine 90 – ponovljeni postupak
Rok za dostavu ponuda: 11. rujna. godine do 13.00 sati
Nabava klima uređaja
Rok za dostavu ponuda: 10. rujna 2018. godine do 13.00 sati
Vodič „Provedba mjera novog zakona o hrvatskim braniteljima i članovima njihovih obitelji“ i video materijal sa Simpozija stručnjaka koji pružaju skrb hrvatskim braniteljima i stradalnicima Domovinskog rata za EU projekte „Jačanje kapaciteta stručnjaka koji pružaju psihosocijalnu skrb za hrvatske branitelje i stradalnike domovinskog rata – faza 1“ i „Stručno usavršavanje djelatnika Ministarstva hrvatskih branitelja“
Rok za dostavu ponuda: 24. kolovoza 2018. godine do 13.00 sat
i
Odluka o poništenju za postupak: Sanacija stana u Trogiru, Put gradine 90
Sanacija stana u Trogiru, Put gradine 90.
Rok za dostavu ponuda: 10. kolovoza 2018. godine do 11.00 sati
Sanacijski radovi na obiteljskoj kući na adresi Krešimira Baranovića 30, Sisak
Rok za dostavu ponuda: 2. kolovoza 2018. godine do 13.00 sati
Ispravak Troškovnika za predmet nabave: Sanacijski radovi u prostorima Područne jedinice ministarstva i Centra za PSP Vukovarsko-srijemske županije na adresi Glagoljaška 27A, Vinkovci - ponovljeni postupak
Pružanje usluga stručne pomoći Naručitelju za odabir pružatelja usluga za izradu Studije izvodivosti s analizom troškova i koristi (CBA) za EU projekt “Uspostava veteranskih centara u RH“ te stručne pomoći u postupku izvršenja ugovora
Rok za dostavu ponuda: do 27. srpnja 2018. godine do 13.00 sati
Sanacijski radovi u prostorima Područne jedinice ministarstva i Centra za PSP Vukovarsko-srijemske županije na adresi Glagoljaška 27A, Vinkovci - ponovljeni postupak
Rok za dostavu ponuda: 30. srpnja 2018. godine do 13.00 sati
Pružanje zaštitarskih usluga tjelesne zaštite osoba i imovine u prostoru javne ustanove Dom hrvatskih veterana u Lipiku, Ulica Marije Terezije 5
Rok za dostavu ponuda: do 30. srpnja 2018. godine do 13.00 sati
Dobava i isporuka lampiona za obilježavanje dana Svih svetih i Dušnog dana 1. i 2. studenoga 2018. godine na grobovima smrtno stradalih hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata
Rok za dostavu ponuda: do 31. srpnja 2018. godine do 13.00 sati
Sanacijski radovi u prostorima Područne jedinice ministarstva i Centra za PSP Vukovarsko-srijemske županije na adresi Glagoljaška 27A, Vinkovci
Ispravak Troškovnika za predmet nabave: Sanacijski radovi u prostorima Područne jedinice Ministarstva i Centra za PSP Vukovarsko-srijemske županije na adresi Glagoljaška 27A, Vinkovci
Novi rok za dostavu ponuda: do 17. srpnja 2018. godine do 13.00 sati
Izvođenje građevinsko-obrtničkih i elektrotehničkih radova uređenja uredskih prostorija na adresi Bartula Kašića 2a u Osijeku
Rok za dostavu ponuda: do 20. srpnja 2018. godine do 13.00 sati
Dobava i isporuka majica za obilježavanje Dana pobjede i domovinske zahvalnosti, Dana hrvatskih branitelja i 23. obljetnice vojno – redarstvene operacije „Oluja“
Rok za dostavu ponuda: do 13. srpnja 2018. godine do 13.00 sati
Pružanje usluga provođenja natječaju za izradu idejnog, likovnog i urbanističko-arhitektonskog rješenja spomen obilježja
Sanacijski radovi u prostorima područne jedinice Ministarstva i Centra za PSP u Bjelovaru – ponovljeni postupak II.
Rok za dostavu ponuda: do 9. srpnja 2018. godine do 13.00 sati
Sanacijski radovi u prostorima Područne jedinice ministarstva i Centra za PSP u Bjelovaru - ponovljeni postupak
Sanacijski radovi u prostorima Područne jedinice ministarstva i Centra za PSP Vukovarsko-srijemske županije na adresi Glagoljaška 27A, Vinkovci
Rok za dostavu ponuda: 13. srpnja 2018. godine do 13.00 sati
Pružanje usluge stručnog nadzora nad izvođenjem radova uređenja i opremanja braniteljske prodavaonice na adresi Britanski trg 3 u Zagrebu
Rok za dostavu ponuda: 2. srpnja 2018. godine do 13.00 sati
Pružanje usluga provođenja natječaju za izradu idejnog, likovnog i urbanističko-arhitektonskog rješenja spomen obilježja
Rok za dostavu ponuda: 27. lipnja 2018. godine do 13.00 sati
Nabava i isporuka uredskog materijala: uredski i pisaći pribor i ostali uredski materijal - ponovljeni postupak
Rok za dostavu ponuda: 21. lipnja 2018. godine do 13.00 sati
Nabava i isporuka uredskog materijala - Uredski i pisaći pribor i ostali uredski materijal
Pružanje usluga liječenja hiperbaričnom oksigenacijom na području Grada Zagreba
Rok za dostavu ponuda:
19. lipnja 2018. godine do 13.00 sati
Sanacijski radovi u prostorima Područne jedinice ministarstva i Centra za PSP u Bjelovaru - ponovljeni postupak
Rok za dostavu ponuda: 14. lipnja 2018. godine do 13.00 sati
Sanacijski radovi u prostorima Područne jedinice ministarstva i Centra za PSP u Bjelovaru
Odluka o poništenju za postupak: Prilagodba obiteljske kuće za HRVI na adresi Frankopanska 20, Požega
Ispravak Troškovnika za predmet nabave: Nabava i isporuka uredskog materijala - Uredski i pisaći pribor i ostali uredski materijal
Rok za dostavu ponuda: 6. lipnja 2018. godine do 13.00 sati
Sanacijski radovi u prostorima Područne jedinice ministarstva i Centra za PSP u Bjelovaru
Rok za dostavu ponuda: 4. lipnja 2018. godine do 14.00 sati
Uredski i pisaći pribor i ostali uredski materijal
Rok za dostavu ponuda: 30. svibnja 2018. godine do 13.00 sati
Nabava i isporuka papira za ispis i kopiranje
Rok za dostavu ponuda: 30. svibnja 2018. godine do 13.00 sati
Ugostiteljske usluge za EU projekt "Promicanje društvenog poduzetništva hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata, organizacija civilnog društva i zadruga braniteljske i stradalničke populacije iz Domovinskog rata" - Zagreb, provedba radionice od 4. do 5. lipnja 2018. godine
Rok za dostavu ponuda:
24. svibnja 2018. godine do 13.00 sati
Prilagodba obiteljske kuće za HRVI na adresi Josipa Kozarca 10, Bistrinci
Rok za dostavu ponuda: 23. svibnja 2018. godine do 13.30 sati
Prilagodba obiteljske kuće za HRVI na adresi Branka Radićevića 41, Mirkovci
Rok za dostavu ponuda: 23. svibnja 2018. godine do 13.00 sati
Prilagodba obiteljske kuće za HRVI na adresi Stošićevo šetalište 55, Orahovica
Rok za dostavu ponuda: 23. svibnja 2018. godine do 10.:00 sati
Prilagodba obiteljske kuće za HRVI I. skupine na adresi Frankopanska 20, Požega
Krajnji rok za dostavu ponuda je 23. svibnja 2018. godine do 11.30 sati
Prilagodba stana za HRVI I. skupine na adresi Franje Račkog, Vrbovsko
Rok za dostavu ponuda: 23. svibnja 2018. godine do 10.00 sati
Prilagodba stana za HRVI I. skupine na adresi Antuna Šoljana 3, Zagreb
Rok za dostavu ponuda: 23. svibnja 2018. godine do 10:30 sati
Pružanje usluga autobusnog prijevoza za potrebe Ministarstva hrvatskih branitelja u 2018. godini
Rok za dostavu ponuda: 24. svibnja 2018. godine do 13.00 sati
Nabava i isporuka prijenosnih računala za potrebe Ministarstva hrvatskih branitelja
Rok za dostavu ponuda: 7. svibnja 2018. godine do 13.00 sati
Pružanje usluge redovnog periodičnog održavanja i interventnog servisa klimatizacijskih uređaja na objektima Ministarstva hrvatskih branitelja, Trg Nevenke Topalušić 1 i Park Stara Trešnjevka 4, Zagreb.
Rok za dostavu ponuda: 2. svibnja 2018. godine do 13.00 sati
Dobava i isporuka majica za obilježavanje 23. obljetnice Vojno-redarstvene operacije Bljesak
Rok za dostavu ponuda: 17. travnja 2018. godine do 10.00 sati
Ugostiteljske usluge za EU projekt „Promicanje društvenog poduzetništva hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata, organizacija civilnog društva i zadruga braniteljske i stradalničke populacije iz Domovinskog rata“ – Zagreb, provedba radionice od 12. do 13. travnja 2018. godine.
Rok za dostavu ponuda: 10. travnja 2018. godine do 13.00 sati
Nabava usluga razvoja i implementacije Registra povijesno značajnih osoba i Registra spomen obilježja vezanih za Domovinski rat
Energetski pregledi i izdavanje energetskih certifikata za potrebe Službe za gospodarenje i praćenje namjenskog utroška sredstava
Rok za dostavu ponuda: 23. ožujka 2018. godine do 13.00 sati
Sanacija stana u Županji, na adresi Trg hrvatskih branitelja 3
Rok za dostavu ponuda: 13. ožujka 2018. godine do 13.00 sati
Nabava usluge razvoja i implementacije Registra povijesno značajnih osoba i Registra spomen obilježja vezanih za Domovinski rat
Rok za dostavu ponuda: 09. ožujka 2018. do 13.00 sati
Sanacija stana u Pitomači, na adresi Ljudevita Gaja 60
Rok za dostavu ponuda: 7. ožujka 2018. godine
Uređenje prostora Hrvatskog državnog arhiva na lokaciji Kerestinec za potrebe projekta „Digitalizacija arhivske dokumentacije iz Domovinskog rata“
Rok za dostavu ponuda: 28. veljače 2018. godine do 13.00 sati
Usluga najma šatora i popratne opreme za održavanje sajmova zadruga hrvatskih branitelja
Sanacija stana u Otočcu, na adresi trg popa Marka Mesića 2, II. kat
Rok za dostavu ponuda: 13. veljače 2018. godine do 13.30 sati
Sanacija stana u Samoboru, na adresi Janka Draškovića 35
Rok za dostavu ponuda: 13. veljače 2018. godine do 13.00 sati
Ugostiteljske usluge za EU projekt „Promicanje društvenog poduzetništva hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata, organizacija civilnog društva i zadruga braniteljske i stradalničke populacije iz Domovinskog rata“ – Zagreb, 05. do 09. ožujka 2018. godine.
Rok za dostavu ponuda: 02. veljače 2018. do 15.00 sati
Ugostiteljske usluge za EU projekt „Promicanje društvenog poduzetništva hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata, organizacija civilnog društva i zadruga braniteljske i stradalničke populacije iz Domovinskog rata“ – Split, 26. veljače do 02. ožujka 2018. godine.
Rok za dostavu ponuda: 02. veljače 2018. do 15.00 sati
Nabava i isporuka jednog terenskog vozila za potrebe Uprave za zatočene i nestale
Rok za dostavu ponuda: 6. veljače 2018. godine do 13.00 sati
Usluga najma šatora i popratne opreme za održavanje sajmova zadruga hrvatskih branitelja
Rok za dostavu ponuda: 29. siječnja 2018. do 13.00 sati
Ugostiteljske usluge za EU projekt „Promicanje društvenog poduzetništva hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata, organizacija civilnog društva i zadruga braniteljske i stradalničke populacije iz Domovinskog rata“ – Rijeka, 25. veljače do 02. ožujka 2018. godine.
Ugostiteljske usluge za EU projekt „Promicanje društvenog poduzetništva hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata, organizacija civilnog društva i zadruga braniteljske i stradalničke populacije iz Domovinskog rata“ – Rijeka, 25. veljače do 02. ožujka 2018. godine.
Rok za dostavu ponuda: 12. siječnja 2018. do 13.00 sati
Ugostiteljske usluge za EU projekt „Promicanje društvenog poduzetništva hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata, organizacija civilnog društva i zadruga braniteljske i stradalničke populacije iz Domovinskog rata“ – Osijek, 11. do 16. veljače 2018. godine.
Rok za dostavu ponuda: 12. siječnja 2018. do 13.00 sati
Ugostiteljske usluge za EU projekt „Promicanje društvenog poduzetništva hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata, organizacija civilnog društva i zadruga braniteljske i stradalničke populacije iz Domovinskog rata“ – Zagreb, 28. siječnja do 02. veljače 2018. godine.
Rok za dostavu ponuda: 12. siječnja 2018. do 13.00 sati
Ugostiteljske usluge za EU projekt „Promicanje društvenog poduzetništva hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata, organizacija civilnog društva i zadruga braniteljske i stradalničke populacije iz Domovinskog rata“ – Split, 21. do 26. siječnja 2018. godine.
Rok za dostavu ponuda: 12. siječnja 2018. do 13.00 sati
Usluga čišćenja prostorija Ministarstva hrvatskih branitelja
Rok za dostavu ponuda: do 16. siječnja 2018. do 13.00 sati
Pružanje usluga obavljanja terenskih istraživanja cadaver psima
Rok za dostavu ponuda: 2. siječnja 2018. godine do 13.00 sati
Nadogradnja postojeće telefonske centrale Ministarstva hrvatskih branitelja s uslugom instalacije i stavljanja u funkciju
Rok za dostavu ponuda: 20. prosinca 2017. do 13.00 sati
Održavanje poslovnog objekta na adresi Trg Nevenke Topalušić 1 u Zagrebu
Rok za dostavu ponuda: do 15. prosinca 2017. do 13.00 sati
Ugostiteljske usluge za EU projekt „Promicanje društvenog poduzetništva hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata, organizacija civilnog društva i zadruga braniteljske i stradalničke populacije iz Domovinskog rata“ – Selce, 14. prosinca 2017. godine.
Rok za dostavu ponuda: 5. prosinca 2017. do 13.00 sati
Implementacija web servisa za razmjenu podataka između Ministarstva hrvatskih branitelja i tijela državne uprave
Rok za dostavu ponuda: 29. studenoga 2017. do 13.00 sati
Nabava i isporuka jednog terenskog vozila za potrebe Uprave za zatočene i nestale
Rok za dostavu ponuda: 29. studenoga 2017. godine do 13.00 sati
Ugostiteljske usluge za EU projekt „Promicanje društvenog poduzetništva hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata, organizacija civilnog društva i zadruga braniteljske i stradalničke populacije iz Domovinskog rata“ – Opatija, 24. studenoga 2017. godine
Izvođenje radova obnove stolarije u prostorijama Povjerenstva za reviziju ocjena invalidnosti na Park Stara Trešnjevka 4
Rok za dostavu ponuda: 15. studeni 2017. godine
Odluka o poništenju postupka jednostavne nabave u predmetu nabave: Izvođenje radova obnove stolarije u prostorijama Povjerenstva za reviziju ocjena invalidnosti na Park Stara Trešnjevka 4
Ugostiteljske usluge za EU projekt „Promicanje društvenog poduzetništva hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata, organizacija civilnog društva i zadruga braniteljske i stradalničke populacije iz Domovinskog rata“ – Osijek, 7. prosinca 2017. godine
Rok za dostavu ponuda: 10. studenoga 2017. do 13.30 sati
Ugostiteljske usluge za EU projekt „Promicanje društvenog poduzetništva hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata, organizacija civilnog društva i zadruga braniteljske i stradalničke populacije iz Domovinskog rata“ – Zagreb, 1. prosinca 2017. godine
Rok za dostavu ponuda: 10. studenoga 2017. do 13.15 sati
Ugostiteljske usluge za EU projekt „Promicanje društvenog poduzetništva hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata, organizacija civilnog društva i zadruga braniteljske i stradalničke populacije iz Domovinskog rata“ – Opatija, 24. studenoga 2017. godine
Rok za dostavu ponuda: 10. studenoga 2017. do 13.00 sati
Ugostiteljske usluge za EU projekt „Promicanje društvenog poduzetništva hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata, organizacija civilnog društva i zadruga braniteljske i stradalničke populacije iz Domovinskog rata“
Rok za dostavu ponuda: 7. studenoga 2017. do 9.00 sati
Demontaža postojeće drvene stolarije i ugradnja nove staklene stijene vrata na ulazu u V. kat Ministarstva hrvatskih branitelja na adresi Trg Nevenke Topalušić 1, Zagreb (Kabinet ministra)
Rok za dostavu ponuda: 6. studenoga 2017. do 13.00 sati
Izvođenje radova obnove stolarije u prostorijama Povjerenstva za reviziju ocjena invalidnosti na Park Stara Trešnjevka 4
Rok za dostavu ponuda: 3. studeni 2017. godine
Demontaža postojeće drvene stolarije i ugradnja nove staklene stijene vrata na ulazu u V. kat Ministarstva hrvatskih branitelja na adresi Trg Nevenke Topalušić 1, Zagreb (Kabinet ministra)
Izrada, transport, montaža spomenika i postamenta te izrada, transport, montaža i opločenje za mjesto masovne grobnice žrtava iz Domovinskog rata "Dragović", Grad Pakrac, Požeško-slavonska županija
Rok za dostavu ponuda: 3. studenoga 2017. do 13.00 sati
Izvođenje građevinsko-obrtničkih radova za potrebe uređenja mjesta masovne grobnice žrtava iz Domovinskog rata "Dragović", Grad Pakrac, Požeško-slavonska županija
Rok za dostavu ponuda: 3. studenoga 2017. do 13.00 sati
Sanacija krova na arhivsko-skladišnom objektu Ministarstva hrvatskih branitelja u Jastrebarskom, na adresi Zrinski Frankopana bb, objekt broj 16
Rok za dostavu ponuda: 9. listopada 2017. godine
Demontaža postojeće drvene stolarije i ugradnja nove staklene stijene vrata na ulazu u V. kat Ministarstva hrvatskih branitelja na adresi Trg Nevenke Topalušić 1, Zagreb (Kabinet ministra)
Rok za dostavu ponuda: 5. listopada 2017. do 13.00 sati
Nabava šest sobnih bicikala i šest sprava za okretanje pedala u sjedećem položaju za potrebe provođenja kinezioloških programa
Rok za dostavu ponuda: 5. listopada 2017. godine
Pružanje usluga autobusnog prijevoza za potrebe Ministarstva hrvatskih branitelja u 2017. godini
Rok za dostavu ponuda: 11. rujna 2017. do 13.00 sati
Nabava opreme za digitalizaciju arhivskog gradiva za potrebe projekta „Digitalizacija arhivske dokumentacije iz Domovinskog rata“
Rok za dostavu ponuda: 4. rujna 2017. do 13.00 sati
Troškovnik
Ponudbeni list
Kriterije bodovanja ponuda
Dobava i isporuka lampiona za obilježavanje dana Svih svetih i Dušnog dana 01. i 02. studenoga 2017. godine na grobovima smrtno stradalih hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata
Rok za dostavu ponuda: 31. kolovoza 2017. do 13.00 sati
Izvođenje građevinsko-obrtničkih radova, krajoobraznih i elektroinstalacijskih radova I. faze uređenja spomen-obilježja hrvatskim braniteljima poginulim u VRO Bljesak u Okučanima, evidencijski broj 24/2017-BG
Rok za dostavu ponuda: 4. rujna 2017. do 13.00 sati
Nabava računala i računale opreme za potrebe Doma hrvatskih veterana
Rok za dostavu ponuda: 17. kolovoza 2017. godine
Izvođenje radova sanacije stana u Gradu Zadru, Ulica Stjepana Radića 25, suteren, površine 48,60 m²
Rok za dostavu ponuda: 2. kolovoza 2017. do 13.00 sati
Izvođenje radova sanacije stana u Gradu Otočcu, Trg popa Marka Mesića 2, II. kat (oznaka stana: 55011651)
Rok za dostavu ponuda: 2. kolovoza 2017. do 13.00 sati
Izvođenje radova sanacije stana u Gradu Zagrebu, Kolareva ulica 14, na VI. katu (oznaka stana: 55106703)
Rok za dostavu ponuda: 2. kolovoza 2017. do 13.00 sati
Dobava i isporuka majica za obilježavanje 22. obljetnice Vojno-redarstvene operacije Oluja
Rok za dostavu ponuda: 20. srpnja 2017. do 10.00 sati
Zainteresirani gospodarski subjekti mogu sliku oglednog primjerka majice i skicu teksta za tisak zatražiti putem elektronske pošte na e-mail:
javna.nabava@branitelji.hr.
Nabava računalne opreme za potrebe Ministarstva hrvatskih branitelja
Rok za dostavu ponuda: 21. srpnja 2017. godine
Odluka o poništenju postupka jednostavne nabave u predmetu nabave računalne opreme za potrebe Ministarstva hrvatskih branitelja
Dobava i isporuka lampiona za potrebe obilježavanja dana Svih svetih i Dušnog dana
Rok za dostavu ponuda: 24. srpnja 2017. do 13.00 sati
Odluka o poništenju postupka jednostavne nabave u predmetu nabave računalne opreme za potrebe Ministarstva hrvatskih branitelja
Izrada, transport, montaža spomenika i postamenta te izrada, transport, montaža i opločenje za mjesto masovne grobnice žrtava iz Domovinskog rata „Strmačka“, Općina Cetingrad, Karlovačka županija
Rok za dostavu ponuda: 26. lipnja 2017. godine do 13:30 sati
Izrada, transport, montaža spomenika i postamenta te izrada, transport, montaža i opločenje za mjesto masovne grobnice žrtava iz Domovinskog rata „Borovo“, Grad Vukovar, Vukovarsko-srijemska županija
Rok za dostavu ponuda: 26. lipnja 2017. godine do 13:00 sati.
Izvođenje građevinsko-obrtničkih radova za potrebe uređenja mjesta masovne grobnice „Strmačka“, Općina Cetingrad, Karlovačka županija
Rok za dostavu ponuda: 26. lipnja 2017. godine u 13:30 sati
Izvođenje građevinsko-obrtničkih radova za potrebe uređenja mjesta masovne grobnice „Borovo“, Grad Vukovar, Vukovarsko-srijemska županija
Rok za dostavu ponuda: 26. lipnja 2017. godine u 13:00 sati.
Konzultantske usluge u upravljanju projektom za EU projekt „Jačanje kapaciteta stručnjaka koji pružaju psihosocijalnu skrb za branitelje i stradalnike Domovinskog rata – faza 1“
Rok za dostavu ponuda: 20. lipnja 2017. godine do 13:00 sati
Konzultantske usluge za EU projekt „Kampanje za osvještavanje javnosti i informiranje o provedbi mjera aktivne politike zapošljavanja i socijalnog uključivanja – faza 1"
Rok za dostavu ponuda:
09. lipnja 2017. do 13.00 sati
Nabava pisača i multifunkcijskih uređaja za potrebe Ministarstva hrvatskih branitelja
Rok za dostavu ponuda:
09. lipnja 2017. godine do 13:00 sati
Nabava računalne opreme za potrebe Ministarstva hrvatskih branitelja
Rok za dostavu ponuda
: 09. lipnja 2017. godine do 13:00 sati
Konzultantske usluge za EU projekt „Uspostava Veteranskih centara u Republici Hrvatskoj“.
Rok za dostavu ponuda:
31. svibnja 2017. godine do 13:00 sati.
Promidžbeni materijal za EU projekt „Jačanje kapaciteta stručnjaka koji pružaju psihosocijalnu skrb za branitelje i stradalnike Domovinskog rata – faza 1“
Rok za dostavu ponuda:
29. svibnja 2017. do 13.00 sati
Ostalu dokumentaciju koja je potrebna za izradu ponude, zainteresirani gospodarski subjekti mogu zatražiti putem elektronske pošte na e-mail:
javna.nabava@branitelji.hr
Izrada projektne dokumentacije i nadzor nad građenjem spomen obilježja mjesta masovne grobnice žrtava iz Drugog svjetskog rata i poslijeratnog razdoblja „Dabin Vrh“, mjesto Boričevac, Općina Donji Lapac
Rok za dostavu ponuda: 17 svibnja 2017. godine do 13:00 sati.
Nabava usluge popravaka i servisa klima uređaja na objektima Ministarstva hrvatskih branitelja, Trg Nevenke Topalušić 1 i Park Stara Trešnjevka 4, Zagreb.
Rok za dostavu ponuda: 05. svibnja 2017.godine do 13 sati
Obavljanje usluga sistematskih pregleda zaposlenih državnih službenika i namještenika Ministarstva hrvatskih branitelja
Rok za dostavu ponuda:
3. svibnja 2017. do 13.00 sati
Konzultantske usluge u upravljanju projektom za EU projekt „Promicanje društvenog poduzetništva hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata, organizacija civilnog društva i zadruga braniteljske i stradalničke populacije
Rok za dostavu ponuda
: 26. travnja 2017. godine do 13:00 sati
Nabava promidžbenog materijala za EU projekt „Promicanje društvenog poduzetništva hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata, organizacija civilnog društva i zadruga braniteljske i stradalničke populacije“
Rok za dostavu ponuda:
28. travnja 2017. do 13.00 sati
Ostalu dokumentaciju koja je potrebna za izradu ponude, zainteresirani gospodarski subjekti mogu zatražiti putem elektronske pošte na e-mail:
javna.nabava@branitelji.hr
Tisak publikacije Demografska i socioekonomska obilježja hrvatskih branitelja.
Rok za dostavu ponuda: 19. travnja 2017. do 13.00 sati
Konzultantske usluge za EU projekt „Integrirani informacijski sustav Ministarstva hrvatskih branitelja“
Rok za dostavu ponuda: 14. travnja 2017. godine do 13,00 sati
Konzultantske usluge u upravljanju projektom za EU projekt „Program psihosocijalnog osnaživanja hrvatskih branitelja i stradalnika Domovinskog rata - Faza 1“
Rok za dostavu ponuda: 21. ožujka 2017. godine do 13:00 sati.
Izrada idejnog, glavnog i izvedbenog projekta za uređenje braniteljske prodavaonice na adresi Britanski trg 3 u Zagrebu
Rok za dostavu ponuda: 17. ožujka 2017. godine do 13:00 sati
Nabava šuškavaca za potrebe Ministarstva hrvatskih branitelja s izradom idejnog rješenja te dostavom na adresu Trg Nevenke Topalušić 1 u Zagrebu
Rok za dostavu ponuda: 15. ožujka 2017. godine do 09:00 sati
Ostalu dokumentaciju koja je potrebna za izradu ponude, zainteresirani gospodarski subjekti mogu zatražiti putem elektronske pošte na e-mail:
javna.nabava@branitelji.hr.
Nabava službenih iskaznica za potrebe Sektora za psihosocijalnu, zdravstvenu i savjetodavnu pomoć Ministarstva hrvatskih branitelja s izradom idejnog rješenja te dostavom na adresu Trg Nevenke Topalušić 1 u Zagrebu
Rok za dostavu ponuda: 07. ožujka 2017. godine do 09:00 sati
Ostalu dokumentaciju koja je potrebna za izradu ponude, zainteresirani gospodarski subjekti mogu zatražiti putem elektronske pošte na e-mail: javna.nabava@branitelji.hr.
Nabava posjetnica i protokolarnih mapa za potrebe Ministarstva hrvatskih branitelja s izradom idejnog rješenja te dostavom na adresu Trg Nevenke Topalušić 1 u Zagrebu.
Rok za dostavu ponuda: 07. ožujka 2017. godine do 09:00 sati
Ostalu dokumentaciju koja je potrebna za izradu ponude, zainteresirani gospodarski subjekti mogu zatražiti putem elektronske pošte na e-mail: javna.nabava@branitelji.hr.
Nabava računalne opreme
Rok za dostavu ponuda: 07. veljače 2017. godine
Ostalu dokumentaciju koja je potrebna za izradu ponude, zainteresirani gospodarski subjekti mogu zatražiti putem elektronske pošte na e-mail: javna.nabava@branitelji.hr
Poziv za dostavu ponuda za čišćenje prostorija Doma hrvatskih veterana, Ulica Marije Terezije 5 u Lipiku.
Rok za dostavu ponuda: 02. veljače 2017. godine do 11:00 sati
Nabava prijenosnog računala, projektora i platna za projektor
Rok za dostavu ponuda: 25. siječnja 2017.
Ostalu dokumentaciju koja je potrebna za izradu ponude, zainteresirani gospodarski subjekti mogu zatražiti putem elektronske pošte na e-mail: javna.nabava@branitelji.hr
Pružanje usluge vještačenja sigurnosne uporabe osobnog automobila marke Opel Insignia CDTI AT6 s ugrađenim prilagodbama
Rok za dostavu ponuda: 23. siječnja 2017. godine do 13:00 sati.
Nabava prijenosnog računala i pisača u boji i odgovarajućih 5 spremnika s bojom
Rok za dostavu ponuda: 19. siječnja 2017.
Ostalu dokumentaciju koja je potrebna za izradu ponude, zainteresirani gospodarski subjekti mogu zatražiti putem elektronske pošte na e-mail: javna.nabava@branitelji.hr
Pružanje usluge vještačenja sigurnosne uporabe osobnog automobila marke Opel Insignia CDTI AT6 s ugrađenim prilagodbama
Rok za dostavu ponuda: 17. siječnja 2017. godine do 13:00 sati.
Nabava robe i usluga za promidžbeni materijal (dizajn, izrada grafičke pripreme, kupnja gotovih proizvoda, tisak i distribucija) za EU projekt „Program psihosocijalnog osnaživanja hrvatskih branitelja i stradalnika Domovinskog rata – faza 1“ i ostale EU projekte Ministarstva hrvatskih branitelja u 2017. godini, kako slijedi:
GRUPA I, GRUPA II i GRUPA III.
Rok za dostavu ponuda: 04. siječnja 2017.
Ostalu dokumentaciju koja je potrebna za izradu ponude zainteresirani gospodarski subjekti mogu zatražiti putem elektronske pošte na e-mail: javna.nabava@branitelji.hr